התקדמות משמעותית באחד הפרויקטים הצפויים להתחיל להיבנות בשנה הקרובה במרכז רחובות ‑ פרויקט RENE של חברת ברדוגו גרופ ‑ לאחר שלמעלה משליש מהדירות במתחם כבר שווקו.
1 צפייה בגלריה
פרויקט RENE | הדמיה: סטודיו פיבוט
פרויקט RENE | הדמיה: סטודיו פיבוט
פרויקט RENE | הדמיה: סטודיו פיבוט
מדובר בבניין בן שמונה קומות שיוקם על מגרש בשטח של 1.7 דונם, הממוקם ברחוב טלר 10 בעיר, קרוב מאוד לקניון העירוני, לתחנה המרכזית ולרחוב הרצל, הרחוב הראשי של העיר.
לפני כמה חודשים רכשה ברדוגו גרופ את השטח שעליו נמצאים כיום שני בתים פרטיים, בעסקה שעליה שילמה על פי ההערכות סכום של כ־20 מיליון שקלים, ובימים אלה מקודמת תוכנית הבנייה בוועדות התכנון השונות.
בפרויקט צפויות להיבנות דירות גדולות יחסית, בהן דירות דופלקס בשטח כולל של 157 מ"ר ועוד 80 מ"ר מרפסות במחיר של החל מ־3.4 מיליון שקל. דירות בנות חמישה חדרים עם מרפסות בשטח של 19 מ"ר מוצעות למכירה בסכום התחלתי של 2.3 מיליון שקל.
דירות קטנות יותר, בהן שלושה חדרים, על שטח של 72 מ"ר ועוד 15 מ"ר מרפסת, ימכרו במחיר של כ־1.65 מיליון שקל.
דירות גן צפויות להימכר בכ־3.4 מיליון שקל, ועל פי המידע שפרסמה הנהלת החברה נחתם לאחרונה הסכם עם אנשי בנק הפועלים, שיהיה הגוף שילווה את הפרויקט.
"זאת תעודת כבוד עבורנו שהבנק הגדול במדינה מביע את אמונו בפרויקט ובחברה שלנו, ואנחנו כבר מצפים לשיתופי פעולה נוספים בעתיד", אומרים בברדוגו גרופ.
על העובדה שכשליש מיחידות הדיור בפרויקט שווקו ונמכרו, עוד לפני שהחלו עבודות התשתית בשטח, אומרים בחברה: "אנחנו מרגישים שברגע שמתייחסים ברצינות לרצונות ולצרכים של קהל הרוכשים הפוטנציאלי, שבאים לידי ביטוי הן בבחירת מיקום לפרויקט והן ברמת התכנון האדריכלי, הציבור חש את זה ומביע את אמונו"