נמשכת מגמת מכירת הקרקעות הפרטיות באזור רחוב טלר במרכז רחובות, שנמצא סמוך מאוד לקניון העירוני ולמרכז העיר. אם יש בבעלותכם נכס באיזור הזה כדאי שתשימו לב בכמה נמכר שם שטח פרטי ועליו בית ישן, ממש לאחרונה.
1 צפייה בגלריה
"עניין של עיתוי". המבנה העתידי, הדמייה: סטודיו פיבוט
"עניין של עיתוי". המבנה העתידי, הדמייה: סטודיו פיבוט
"עניין של עיתוי". המבנה העתידי, הדמייה: סטודיו פיבוט
מדובר בקרקע ברחוב טלר 10 שמשתרעת על פני יותר מדונם וחצי, עליה תקים חברת הבנייה והייזום 'ברדוגו גרופ', שרכשה את השטח, בניין מגורים בגובה שמונה קומות. הבניין יוקם במהלך השנתיים הקרובות ואמור לכלול כ־30 יחידות דיור בגדלים שונים, מתוכן דירות שלושה עד חמישה חדרים, דירת גן ודירות פנטהאוז.
המאפיין הבולט של עסקה נדל"נית זו הוא בכך שהוא משקף מגמה שהחלה לפני כמה שנים באזור זה של העיר - צומת הרחובות טלר ולוין אפשטיין - ובמסגרתה בעלי נכסים פרטיים באזור מוכרים את המגרשים שבבעלותם ליזמים תמורת סכומי כסף גבוהים. במקרה הנוכחי הרוויח בעל המגרש מהעסקה 20 מיליון שקלים.
גם מקרה זה, שבו בעלי המגרש והבית שנבנה לפני עשרות שנים מכרו את הקרקע לחברת 'ברדוגו', תורם לתנופת הבנייה לגובה באזור זה, שנחשב לשקט ושליו. העובדה כי מדובר באזור שקט יחסית, ועם זאת קרוב מאוד למרכז העיר ובמרחק הליכה מהקניון העירוני וממבני ציבור רבים, מביאה לבעלי הנכסים רווחים עצומים.
"זה פשוט עניין של עיתוי, ועכשיו זה באמת זמן מתאים, כי התמורה עבור הנכסים היא מדהימה", אמר בעל מגרש פרטי במרכז העיר. "בית ישן שלא שווה הרבה מבחינת ערכו הופך לקופה אמיתית של מיליונים כשהוא נמצא במקום כל כך מרכזי".
יזמי בנייה הפועלים ברחובות וסביבתה מתמקדים בשנים האחרונות באזורים אלה מתוך הבנה שהציבור מחפש חלופות דיור נוחות הקרובות למרכזי פעילות, בילוי ושירותים במרחק הליכה מבתיהם. כך למשל, החלה בשנה החולפת תנופת בנייה באזור מרכזי אחר בעיר, מצדו הדרומי של הקניון העירוני, ליד צומת הרחובות ביל"ו וטשרניחובסקי.