בנייתו של בניין ברחוב גורדסקי ברחובות הושלמה ארבעה חודשים לפני הזמן. במציאות שבה רוב רוכשי הדירות נאלצים להתמודד עם עיכובים, מדובר בבשורה יוצאת דופן. מעניין לגלות שהחברה השתמשה בדרך יוצאת דופן לעדכון הדיירים: אפליקציה המעדכנת על שלבי העבודה.
בשגרה, בשל בעיות בירוקרטיות ועניינים אחרים, נוטים חלק נכבד מהקבלנים ובעלי חברות הבנייה למסור ללקוחותיהם את הדירות שקנו באיחור של מספר שבועות ולעיתים אף באיחור של חודשים ‑ חוויה שאיתה לא נאלצו להתמודד רוכשי הדירות בפרויקט שברחוב גורדסקי 26 במרכז העיר.
למעשה, יתכן שאחת הסיבות להשלמת הפרויקט מוקדם מהצפוי טמונה בכך שמדובר בבניין שנבנה עבור קבוצת רכישה שפעלה במשותף מול היזם.
הבניין, באחד הרחובות המרכזיים בעיר, הוא בן שש קומות וכולל 11 יחידות דיור בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, ודירת גג. בכל קומה ישנן שתי דירות וחניה לכל דייר, והוא הוקם על שטח בן 660 מ"ר, שעליו פעל במשך שנים גן ילדים.
בשבוע שעבר, בעת קבלת טופס 4, המאפשר איכלוס של הדיירים, התקיים טקס קצר בכניסה לבניין, ואת המזוזה על דלת הכניסה קבע ראש העירייה, רחמים מלול.
לדברי אנשי 'נ.נווה בע"מ', הסיבה שאפשרה להם להשלים את הפרויקט לפני הזמן היא שיטת עבודה ייחודית בחברה, הכוללת אפליקציה העוקבת אחר פעולה של כל עובד ועובד ומתעדכנת בסיום כל שלב עבודה.
"לנו לא כל כך משנה מה הסיבה, ומה שחשוב הוא שהפרויקט הושלם במהירות ולפני הזמן, דבר שחסך לחלק מאיתנו לא מעט כסף", אומר אדם שרכש דירה בבניין. "יש פה אנשים ששכרו דירות במהלך תקופת הבנייה, וחיסכון של כמעט חצי שנה בתשלומי שכר דירה זו הפתעה רצינית ביותר שמאפשרת הוצאות על דברים אחרים החשובים עם הכניסה לדירה החדשה".