ציון דרך משמעותי בעבודתה של ועדת המשנה לתכנון ובנייה ברחובות, לאחר שחברי הוועדה החליטו ביום רביעי שעבר להוציא צו הריסה לחלק ממבנה בעיר הנמצא בתהליך בנייה מתקדם.
מדובר על הריסה שתתבצע בהוראת הוועדה ל־25 מרפסות שנבנו ללא היתר, כך על פי קביעת הוועדה, במלונית המוקמת בימים אלה במתחם תחנת הדלק החדשה של 'דור אלון' ברחוב האצ"ל, בעוקף המערבי של העיר.
יזמי הפרויקט נאבקו במהלך חודשים ארוכים במטרה להכשיר את בניית המרפסות בדיעבד, אולם למרות שבעבר אושרה הסדרת הליכים מסוג זה, חברי ועדת המשנה לתכנון ובנייה לא הסכימו לכך הפעם, מה שהוביל להוצאת צו ההריסה.
מה שהביא את חברי ועדת המשנה להחלטה שלא לבוא לקראת יזמי הפרויקט היתה ככל הנראה העובדה שמרפסות החדרים פונות לכיוון מסילת הרכבת החולפת במקום, וקרבתן למסילה לא הותירה בידי חברי הוועדה אפשרות לפשרה.
מי שניהלו את המאבק במשך תקופה ארוכה היו שניים מחברי מועצת העירייה ‑ חברי ועדת המשנה לתכנון ובנייה, יערה ספיר ואמיר ירון.
"למיטב הבנתי כבר שנים ארוכות מאוד שהוועדה לתכנון ובנייה לא הוציאה צו הריסה לתוספות בנייה שנבנו בצורה בלתי חוקית", אומר ירון. "אני חושב שמדובר במהלך חשוב ומשמעותי שמצביע על כך שאנחנו מבצעים את עבודתנו בצורה מקצועית ורצינית וללא משוא פנים".