2 צפייה בגלריה
אתר בנייה בראשון לציון| צילום איילת רוטה
אתר בנייה בראשון לציון| צילום איילת רוטה
אתר בנייה בראשון לציון| צילום איילת רוטה
המינהלת להתחדשות עירונית בשכונת קריית משה ברחובות, שהוקמה על ידי עיריית רחובות ומשרד הבינוי והשיכון, יוצאת לדרך ונערכת למפגשי הסברה לדיירי השכונה. מטרת המפגשים: קידום התקשרויות עם יזמים, ובדיקת זכויות בתהליך המעבר מפינוי הבתים לבניינים החדשים.
בעירייה מסבירים שעל מנת להבטיח את הצלחת התהליך, יש לבצע שלושה שלבים:
1. על התושבים לבחור שלושה נציגים מכל בניין שיקדמו את התהליך בשם כל הדיירים.
2. לאחר מכן הנציגים יבחרו עו"ד לכל מתחם על מנת שייצג אותם וידאג לזכויות שלהם באופן מיטבי.
3. השלב השלישי הוא בחירת היזם הרלוונטי לכל מתחם.
לצורך התנעת התהליך והסברתו לתושבי השכונה המינהלת נערכת בימים אלה לקיום מפגשי הסברה עם כל דיירי השכונה. המפגשים ייערכו לכל אחד מ-33 המתחמים העצמאיים, בהתאם לצרכי כל מתחם ומתחם.
2 צפייה בגלריה
לוח זמנים למפגשים בקרית משה | עיריית רחובות
לוח זמנים למפגשים בקרית משה | עיריית רחובות
לוח זמנים למפגשים בקרית משה | עיריית רחובות
אור גולדפרב, מנהלת המנהלת להתחדשות עירונית בקרית משה: "אנו פועלים על מנת להביא לשיפור באיכות החיים של תושבי השכונה בטווח הארוך. כל זאת תוך סיפוק צרכי התושבים ושמירה על איכות החיים גם בתקופת הביניים. בימים אלה אנו מפרסמים את מועדי המפגשים לכל מתחם לפי הכתובות של הדיירים ומודעות ייתלו על בנייני הבתים. תושבי השכונה מוזמנים לפנות אלינו באופן ישיר לעניינים אישיים וספציפיים".
המינהלת הממוקמת בסמוך למתנ"ס בשכונה, תעמוד לרשות התושבים בכל שאלה ועניין. ביניהם, צפי ולוחות הזמנים לקידום תהליך התחדשות עירונית, איך יראו הבניינים החדשים, התארגנות ובחירת נציגויות ועוד.
בנוסף תספק לנציגי הבניינים שייבחרו, כלים מקצועיים וקורסים להרחבת הידע בתחומי המשפט, התכנון והכלכלה הרלוונטיים להתחדשות עירונית, ותיתן יעוץ משפטי בכל הסוגיות הקשורות להתחדשות העירונית, ביניהם קריטריונים לבחירת עורך דין, נושאים מרכזיים שהסכם צריך לכלול, מה צריכה לכלול הפנייה ליזמים ואיך למקסם את ההצעות שניתן לקבל מהם.