פרויקט חדש להקמת בניין מגורים קיבל לאחרונה היתר בוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית נס ציונה, והוא אמור להיבנות באחד האזורים המבוקשים בעיר ‑ רחוב הרצל, הממוקם בלב שכונת גבעת המייסדים.
1 צפייה בגלריה
הדמיית 'הרצל 18' | הדמיה באדיבות: חברת 'יסודות איתנים'
הדמיית 'הרצל 18' | הדמיה באדיבות: חברת 'יסודות איתנים'
הדמיית 'הרצל 18' | הדמיה באדיבות: חברת 'יסודות איתנים'
התוכניות שאושרו יביאו להקמתו של בניין מגורים בגובה שש קומות, ובו 18 יחידות דיור בגדלים שונים, בפרויקט ששמו 'הרצל 18'.
השטח שעליו יוקם הבניין נמצא במרחק הליכה מרחוב הרצל וממתחם הקניון העירוני, באיזור ותיק ושקט שבו מבוצעים בשנים האחרונות בעיקר פרויקטים של חידוש ושיפוץ מבני מגורים ישנים.
מי שיהיו אחראים על הבנייה הם אנשי חברת 'יסודות איתנים', העוסקת בשנים האחרונות בתכנון ובביצוע פרויקטים ברחבי הארץ וגם באיזור השפלה - בנס ציונה ובראשון לציון.
העבודות בשטח, שיכללו בשלב הראשון עבודות תשתית, יחלו בעוד כמה חודשים, והבניין שיוקם ייבנה על שטח של כשני דונם ויכלול גם חניון תת־קרקעי.
מחירן של הדירות בפרויקט צפוי להיות גבוה יחסית למחירי השוק הקיימים לדירות בסדרי גודל אלה, משום שהוא מוגדר כפרויקט בוטיק. דירת חמישה חדרים המשתרעת על פני שטח כולל של 118 מ"ר ועוד 12 מ"ר מרפסת, תימכר במחיר של כ־2.5 מיליון שקל.
מחירה של דירת פנטהאוז בשטח כולל של 120 מ"ר בתוספת 70 מ"ר מרפסת פתוחה יעמוד על כ־3.8 מיליון שקל. אכלוס הדירות מתוכנן לחודשי הסתיו של שנת 2020.
"'הרצל 18' הוא חלק מתהליך התחדשות ובנייה הפוקד בשנים האחרונות את נס ציונה, ושכונת המייסדים היא שכונה ותיקה וירוקה הקרובה למרכז העיר", אומר עומר יחימוביץ, מנכ"ל ובעלי חברת 'יסודות איתנים'. "נס ציונה היא עיר אטרקטיבית במיוחד למשפרי דיור מהעיר ומהסביבה בשל קרבתה לפארק המדע ולמכון ויצמן, והפרויקט קרוב לאיזור המסחר ומרכז התרבות של נס ציונה".