לאן אתם פונים כשאתם זקוקים לשירות מסוים? רוצים לקנות מוצר חדש ששמעת עליו? מחפשים בעל מקצוע? האופציה הכי קלה ונגישה עבור רובנו היא חיפוש מהיר בגוגל, שמעלה במהרה נתונים בכל נושא שנבקש.
בעידן שבו הכל דיגיטלי ומהיר, כל עסק שרוצה למשוך קהל לקוחות צריך להופיע באינטרנט כדי לפרסם את מה שיש לו להציע- ולכן הגיעו היום (ג') בעלי עסקים מאזור רחובות והסביבה לכנס מיוחד שנערך בכפר הנוער עיינות, בכניסה לעיר.
4 צפייה בגלריה
תהליך הלמידה | צילום: אבי מועלם
תהליך הלמידה | צילום: אבי מועלם
תהליך הלמידה | צילום: אבי מועלם
מדובר בכנס שאירגנו חברת גוגל ישראל יחד עם ידיעות תקשורת, אליו הוזמנו בעלי עסקים קטנים ובינוניים שרוצים לשדרג את העסק שלהם ולמשוך אליו קהל לקוחות חדש, על ידי בניית עמוד עסקי בגוגל שיחשוף גולשים רבים לקיומו של העסק.
את הכנס פתחה אורלי קנטור, מנהלת מקומוני השפלה בידיעות תקשורת, שאמרה: "המסע הזה משותף לידיעות תקשורת וגוגל, בתפיסה של הצמחת בעלי עסקים קטנים ובינוניים ומתן כלים להתמודדות בזירה העסקית".
4 צפייה בגלריה
צילום: אבי מועלם
צילום: אבי מועלם
צילום: אבי מועלם
בתמונה, מימן לשמאל: אורלי קנטור, מנהלת מקומוני השפלה, איריס שביט, מנהלת המקומונים בידיעות תקשורת, עומר טל, מנהל שיווק בגוגל ישראל ועמית שיינמן, מנהל שיווק בגוגל ישראל.
עומר טל, מנהל שיווק בגוגל ישראל, הסביר כי מטרת הסדנאות ברחבי הארץ היא מתן כלים דיגיטליים מעשיים. "חשוב לנו לפגוש עסקים במגרש הביתי שלהם, אנחנו יכולים לומר שיש מיליוני חיפושים על עסקים ביום, והכלי שאנחנו נותנים להם בסדנאות מאפשר להם להימצא יותר בקלות".
עומר מסביר כי רוב העסקים בישראל לא יודעים שהם יכולים להעלות את העסק שלהם לחיפוש ולמפות של גוגל. למעשה, דף עסקי בגוגל כלל לא עולה כסף, ולוקח רק עשר דקות להעלות אותו. "זה כלי יעיל, מהנתונים שלנו אנחנו לומדים שבכל יום יש מיליוני שיחות ובקשות חיפוש בגוגל על עסקים".
4 צפייה בגלריה
מתוך הכנס | צילום: אבי מועלם
מתוך הכנס | צילום: אבי מועלם
מתוך הכנס | צילום: אבי מועלם
במהלך הסדנה עובדי גוגל ישבו עם בעלי העסקים אחד על אחד, וסייעו להם לבנות את הדפים העסקיים שלהם. בין היתר הגיעה לסדנה סיגל ברק, מטפלת ורפלקסולוגית בכירה, שסיפרה שחברה הציעה לה לבוא לסדנה. "אני אוהבת דברים חדשים ולחוות. באתי למקום שייתן לי ערך מוסף, שיעזור לי לחדד ולחזק ולשפר את העסק שלי".
לסדנה הגיע גם מאיר הרוניאן, בעלים של רשת החנויות "סופר אופנה" שלה שני סניפים, באשקלון ובבני ברק. "אני רוצה ללמוד את העתיד", הוא אומר. "הבנו שהעתיד הוא באינטרנט, המכירו ירדו והכל עבר לאינטרנט, אנחנו רוצים להשתלב בעולם הזה גם".
4 צפייה בגלריה
צילום: אבי מועלם
צילום: אבי מועלם
צילום: אבי מועלם