מזה 15 שנים שאשכול טכנולוגיות מתמחה במתן פתרונות למוגבלי תנועה ומתקשים בהליכה, ואנשים הזקוקים לכלי תעבורה ועבודה, אך חסרי רישיון נהיגה או זקוקים לרכב עבודה למחייתם.
באשכול טכנולוגיות ישנם כלים מונעים בהפעלה חשמלית בלבד, כגון קלנועיות, קלנועיות עבודה, כסאות גלגלים ממונעים, מנוע עזר לכיסא גלגלים ידני, אופניים חשמליים תלת גלגלים וכלי עזר שונים.
"קלנועיות מיועדות לשימוש כלל האוכלוסייה ולא רק לבני גיל הזהב או מוגבלי תנועה. שימוש רחב נעשה בכלים אלו בהתיישבות העובדת, מפעלים, מחסנים, אנשי אחזקה, טרמינלים ועוד", אומר אבי אמינוב, רכז נגישות באשכול טכנולוגיות.
1 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
"בשנים האחרונות גובר השימוש ברכב חשמלי וקלנועיות בערים, בשל עליית מחירי הדלק, בעיות חניה, תחליף לרכב וקטנוע, מודעות לסביבה ירוקה", הוא מוסיף. מגוון הדגמים מאפשר התאמת הדגם הנכון לצרכיו של כל אדם, משפחה ומוסד ולהעניק פתרון נכון למוגבלי ניידות, אנשי אחזקה, חסרי רישיון נהיגה, חסרי רכב, שינוע מטענים קלים ואיסוף, עבודה, והפעלה ע"י המלווה או המטפל.
"אם אתם מחפשים את פתרון התנועה הטוב ביותר עבור אדם נכה או עבור אדם שהתנועה קשה עליו בגלל סיבות שונות, אפשר להבין אתכם. לפעמים פתרון כזה יכול לשנות את חייו של האדם המוגבל בתנועתו ולכן כדאי יהיה להשקיע במציאת הפתרון המושלם לכל אחד", אומר אבי אמינוב.
"אופציה טובה שבשנים האחרונות הולכת ונהיית יותר ויותר פופולארית היא האפשרות לכיסאות גלגלים ממנועים מתקפלים עם שלט חשמלי", אז למה שלא תבדקו זאת לעומק? בעוד שהכיסא הרגיל זז בקצב שקובע האדם שיושב בו ומתקשה לנוע בכוחותיו מעבר לעשרות מטרים, הרי שאת הכיסא הממונע מפעילים בעזרת מנוע שמחובר אליו.
רכז הנגישות בוחן בבית המטופל את צרכיו, כגון המרחק הממוצע שיעבור האדם על הכיסא בכל יום, האם חלק מהדרך אותה ייסע כוללת עליות וירידות ונתונים נוספים של ניידות בתוך הבית וסביבבתו: רוחב מעברים בדירה, עומק מעלית, יציאה בקומת המגורים, כניסה לחדר שינה, סוג רכב, משקל, מגבלה תפקודית.
"אני בודק את הפתרון לפני המסירה בטרם השימוש", מסביר אבי אמינוב. "אני בא לבית המטופל, בודק את ההתאמה לתשתיות, לאזור המגורים ולבית עצמו.
"בשנים האחרונות התחום עבר מהפכה, לכל אחד אפשר למצוא דגם מתאים שיהפכו את חייו לקלים ונוחים יותר, מרותקי תנועה שתלויים במישהו אחר יכולים עכשיו לצאת לבד, בלי עזרה של קרוב משפחה ומטפל". אבי אמינוב אומר כי"מוגבלי תנועה רבים הזקוקים לפתרונות בבית, יקבלו פתרון מותאם בלי לשבור קירות ובלי לעבור דירה – יש פתרון לכל".
ניתן לפנות לאשכול טכנולוגיות לכל שאלת ייעוץ ובדיקת התאמה אישית בבית הלקוח.
אשכול טכנולוגיות
*שם העסק: אשכול טכנולוגיות
*כמה זמן קיים: 15 שנים
*בהנהלת: אבי אמינוב, הנדסאי, רכז נגישות.
*כתובת: בן זאב 4 ראשון לציון
*טלפון: 077-2194194
*נייד: 054-7404903
*משהו קטן וטוב עלינו: "אנו מתאימים פתרונות בבית ובעבודה ואף מספקים פתרונות לפי הצורך. יש פתרון לכל מצב של חוסר ניידות – אנחנו נותנים את הייעוץ למציאת הפתרון".