חברת דלקוב חולשת על עשרה סניפים ברחבי הארץ ולה שלושים שנים של ותק, ו־125 אלף בתי אב ולקוחות מרוצים. החברה, שמתמחה בפתרונות עיצוביים ייחודיים של ארונות הזזה וחדרי ארונות, מתמחה בראש ובראשונה במתן שירות מקצועי, איכותי וחם.
הצבעים הדומיננטיים שמכתיבים את הטרנד השנה הם גוונים מונוכרומאטיים כמו לבן, אפור וחום דהוי, כאשר נכון יהיה להוסיף זריקת צבע רעננה ליצירת אופי אישי, כך בדיוק עוצבו חדרי השינה של דלקוב.
חדר השינה עוצב בצבעים של לבן, אפור ועץ בהיר, בהתאם לטרנד, כשההקפדה על הגוונים מגיעה גם לפרטים נוספים בחדר כגון המצעים והתמונות. את המונוכרומאטיות שובר ארון גדול ממדים של חברת דלקוב, שעיצבה דלתות הזזה ובמרכזן פס אדום דומיננטי הנמתח לרוחבן ומוסיף עניין אופי וחיים לחדר.
1 צפייה בגלריה
דלקוב | צילום: פרטי
דלקוב | צילום: פרטי
דלקוב | צילום: פרטי
ארון ההזזה הגדול בנוי בצורת ריש לאורך שני קירות, כשבצדו האחד הוא עמוק יותר והופך לחדר ארונות נסתר. על מנת לשמור על תחושת המרחב בחדר בו הארונות תופסים נפח כה רב, היה צורך לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרון יצירתי – קיר גבס קטן שנבנה במרכז הארון שמול המיטה, מאפשר לדלתות הזזה של הארון להיפתח מאחוריו, להפוך לבלתי נראות ולאפשר מקום לשולחן איפור.
הפס האדום שלרוחב ארון ההזזה הפך לנקודת ההתייחסות העיצובית העיקרית בחדר ונותנת לו את אופיו. מעבר לאפקט המרהיב שמשרה פס הצבע על עיצוב החדר המונוכרומטי, עוזר עיצוב חדר הארונות הצר הנראה כארון קיר לכל דבר לשמור על הקו העיצובי המודרני מינימליסטי. חברת דלקוב מאפשרת לבחור אותו בכל גוון כך שניתן לבחור לכל חדר את אופיו המתאים ולתת לו מגע עיצובי אישי.
הסגנון המודרני מנימליסטי נמצא עכשיו באופנה, הוא פופולארי מאוד ומתאים לבית המודרני. בפני עצמו מקנה המינימליזם תחושת מרחב ורוגע, אך הוא יכול להיות רקע מצוין לקריצה עיצובית, צבעונית, מעניינת ואישית.
מערכת ארונות בצורת ריש, שעיצבה חברת דלקוב עבור חדרי שינה בצורה מנימליסטית, היא דוגמה מוצלחת לשימוש נכון בטרנד והוצאתו מחוץ לקופסה.
* כמה זמן קיים: 30 שנה
*בהנהלת: ניסים משולם
*כתובת: החומה 6 ראשון לציון
*טלפון: 03-9620503
*משהו קטן וטוב עלינו: "מתמחים בפתרונות עיצוביים לבית המודרני".