עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ועיצוב הסביבה, מכשירה בימים אלה שטח מתאים לגינה חדשה המיועדת להולכים על ארבע בשכונת רחובות הצעירה (ברח' יעקב מזרחי).
1 צפייה בגלריה
גינת כלבים בשיכון ותיקים
גינת כלבים בשיכון ותיקים
גינת כלבים בשיכון ותיקים
(צילום: דוברות עיריית רחובות)
שטח הגינה החדשה צפוי להיות כ-120 מ"ר, ויהיו בה מתקן משחקים לכלבים וריהוט מתאים - ספסלים, ברזיה ותאורה. העבודות צפויות להתחיל השבוע.
ברחובות יש כ- 8000 כלבים רשומים במאגר הווטרינר העירוני, ומספר הכלבים בעיר הולך וגדל. הקמת גינות כלבים הינו צו השעה מטעמים רבים: נוחות לבעלי הכלבים ולכלבים עצמם, צמצום הפגיעה בגני המשחק, המלחמה בתופעת גללי כלבים על המדרכות וכיו"ב.
הקמת גינה זאת נעשית כחלק מתהליך רה ארגון בתחום גינות הכלבים בעיר ע"י אגף גנים ועיצוב הסביבה . בסיומו של התהליך, עיריית רחובות תפרסם מפה עדכנית של כל גינות הכלבים בעיר, כך שכל תושב המחזיק כלב יוכל לבדוק היכן הגינה הקרובה אל ביתו.
סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר: "תושבי העיר רחובות אוהבים בעלי חיים ואנחנו רואים נתוני אימוץ מדהימים. הקמת גינות כלבים הם כורח המציאות ונושא זה הפך כבר מזמן להיות חלק מהשירותים אותם העירייה מספקת לתושביה. אני קורא לבעלי הכלבים לשמור על הניקיון – גם בגינות וגם מחוצה להן ברחבי העיר. הגברנו דרמטית את האכיפה בנושא צואת כלבים ונמשיך עם המגמה הזאת באפס סובלנות כלפי מפרי החוק".