בלב העיר באר שבע, נמצאת בעיצומה הקמת פארק המגורים הגדול בישראל – "סנטרל פארק 17". שכונת המגורים החדשה, שמוקמת במתחם בו שכן אצטדיון הכדורגל ווסרמיל האגדי, צפויה לכלול בסיומה כ- 2,300 יחידות דיור ותשתרע על שטח של מעל 200 דונם.
המתחם יכלול 17 מגדלים בני 29 קומות ממש בלב העיר באר שבע, ובמרכזו יוקם פארק גדול שישמש כריאה ירוקה. בשכונה יוקמו בתי ספר, גנים, אזורי מסחר, מרכזי ספורט, שירותי בריאות ושירותים נוספים שיבטיחו איכות חיים גבוהה ונוחות מקסימלית לתושביה. בנוסף, תושבי השכונה ייהנו מגישה נוחה לצירי תחבורה ראשיים ומקירבה למרכז העיר, ובתוך כך למרכזי ידע ואקדמיה, מרכזי תרבות ופנאי ועוד.
1 צפייה בגלריה
סנטרל פארק 17
סנטרל פארק 17
סנטרל פארק 17
(ההדמיה להמחשה בלבד, קרדיט: 'הקוביה')
תמהיל הדירות במתחם יכלול במרביתו דירות 4 חדרים בגדלים של 99-108 מ”ר, בתוספת מרפסות של עד 27 מ”ר, דירות 5 חדרים בגודל של כ- 130 מ”ר עם מרפסות בשטח של 20 מ”ר ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז.
מעבר למתאר המיוחד של השכונה, במתחם תוקם קריית חינוך מתקדמת, שתשרת ילדים מהגיל הרך ועד תיכון ותכלול מעונות יום, גני ילדים, בית ספר יסודי ותיכון. מיקום קריית החינוך בלב השכונה יאפשר הליכה בטוחה לבית הספר ללא מחציית כבישים, דרך שטחים ירוקים.
במהלך 2020 יאוכלסו שני המגדלים הראשונים בפרויקט ומאות משפחות חדשות יחנכו את השכונה החדשה והמדוברת. בעקבות הביקוש הרב לרכישת דירות בשכונה, החלו היזמים בבניית שני מגדלים נוספים במתחם, שיאוכלסו בשנת 2022. עם הקמת המגדלים הנוספים צפוייה העירייה לקדם את פיתוח הפארק המרכזי ואת הקמת מוסדות החינוך והשטחים הירוקים.
המגדלים בפרויקט סנטרל פארק 17 , נבנים בסטנדרט בנייה מתקדם ויוקרתי: כל אחד מהבניינים יכלול לובי מעוצב בגובה של שתי קומות, חדר כושר מאובזר וחדר דיירים. לובי הפרויקט עוצב ע”י “סטודיו חזק”, והעיצוב שלו משקף את הרצון של הסטודיו ליצור חיבור בין האופי המדברי של מיקום הפרויקט לבין קונספט הריאה הירוקה באמצע המדבר. מבואות הלובי מחלוקות לשני אזורים שונים, שביניהם מעבר שמתווך בין אזור המאופיין בעיצוב מדברי לאזור שוקק תוך שימוש במוטיבים מן הצומח. מתוך אזור הלובי השני, ניתן לראות גם את הפארק הרחב שמאפיין את הפרויקט ומעצים את החוויה לתושבים.
לאחרונה החלו אזורים וי.ח דמרי במבצע ייחודי בפרויקט – “דירה להשוויץ”, במסגרתו מוצעות דירות מרוהטות לרכישה, ללא תוספת מחיר. הדירות המרוהטות עוצבו בשיתוף של קבוצת “כרמל” על ידי מעצבי פנים במספר קווי עיצוב שונים לבחירה, וכוללות מזגן, מטבח משודרג, ריהוט בחדר השינה של ההורים, סלון ופינת אוכל ברמה הגבוהה ביותר. הדירות מוצעות למכירה במחיר של החל מ- 1.3 מיליון שקלים לארבעה חדרים ומאפשרות לרוכשים דירה זמינה לאכלוס.
גיל גורביץ’, מנהל שיווק ומכירות בחברת אזורים: “העיר באר שבע עוברת בשנים האחרונות תהליך מעורר השראה של התחדשות, שהופך אותה למוקד משיכה לאוכלוסייה צעירה וחזקה. חברות אזורים ו- י.ח. דימרי גאות להיות חלק מתהליך זה ומתנופת הבנייה בעיר. אחת המטרות שלנו, היא לא להסתפק בבניית בנייני מגורים, אלא בבניית שכונות וקהילות, וכאשר תכננו את מתחם “סנטרל פארק 17 ” החדש, זה גם מה שעמד לנגד עינינו – לסייע לדיירים לבנות קהילה, באמצעות הקמת מבנים ציבוריים, קריית חינוך, פארק רחב ידיים ושירותים ציבוריים בסמוך לבתיהם של התושבים. עם תחילת אכלוס שני המגדלים הראשונים, אנו מרגישים היענות הולכת וגוברת בקרב תושבי באר שבע והסביבה לרכישת דירות במתחם, ואין לנו ספק שמדובר בהזדמנות הנדל”נית הטובה ביותר באזור הדרום כיום”.
לפרטים נוספים: משרד מכירות סנטרל פארק 8414*.