2 צפייה בגלריה
צילום: רויטל כהן
צילום: רויטל כהן
צילום: רויטל כהן
כל הריון מלווה בהמון התרגשות וסקרנות מהלא נודע, אך יש הורים לעתיד שאוהבים להוסיף לחגיגה עוד קצת מתח. בארצות הברית זה כבר טרנד מוכר, עורכים מסיבת HE OR SHE? ומגלים מה מין הילוד.
לאחרונה נראה כי הטרנד הססגוני כובש גם את ההורים בחולון. "פתאום התחלתי לקבל בקשות לעוגות למסיבות בהן מגלים מה יש לאישה בבטן, בן או בת. זה כיפי ומרגש ומאפשר לי להכין עוגה יפה ומפתיעה", מספרת האופה של מותג "דלינדה יופי של עוגות" מחולון, דלית פנחס.
איך זה בדיוק עובד?
"ההורים מבקשים בשקיפות עורפית לא לגלות להם מה מין היילוד, ובסקירה הראשונה, כשיש תמונה יותר ברורה, הם אומרים לרופא לרשום את זה בפתק ולא לומר להם. אחר כך הם מעבירים לי את הפתק ואני מכינה עוגה עם מילוי מתאים, ורוד לבנות וכחול לבנים".
2 צפייה בגלריה
צילום: רויטל כהן
צילום: רויטל כהן
צילום: רויטל כהן
גם עדן ויצמן מחולון נסחפה עם הטרנד והחליטה לערוך מסיבה מיד לאחר הסקירה הראשונה. "ראיתי את זה בסרטונים מארצות הברית ואהבתי את הרעיון. גיסי שיתף פעולה ודאג להעביר את המעטפה.
"בהתחלה כולם התבאסו כי ממש רצו לדעת מה יש לי בבטן, המשפחה שלו והמשפחה שלי לחצו שנגלה מהר כי זה הריון ראשון אבל החלטנו שאנחנו מפתיעים את כולם. ביום המסיבה כולם התרגשו ולמרות שרוב הניחושים היו לכיוון בן, גילינו שיש לי בת.
"אחרי המסיבה כולם שמחו שעשינו את זה ובקרוב גם אחי מתכנן לעשות מסיבה דומה, זה כיפי".