מספר תלונות התקבלו בימים האחרונים במוקד העירייה והמשטרה מצד הורי בנות בית ספר "נעם בנות", שברחוב שדרות הקיבוצים ברחובות, על גבר זר שהטריד את בנותיהם בתקופה האחרונה.
2 צפייה בגלריה
"תהיו ערניים ותדרכו את הילדים". בית הספר נעם לבנות
"תהיו ערניים ותדרכו את הילדים". בית הספר נעם לבנות
"תהיו ערניים ותדרכו את הילדים". בית הספר נעם לבנות
(צילום: שירות מיינט )
בהודעה ששלחה הנהגת הורי בית הספר להורי התלמידות: "בשבוע האחרון הסתובב גבר ליד בית הספר ומטריד מינית בנות. המקרים קרו ממש בשעות שהילדים יוצאים מבית הספר. המשטרה מעורבת בעניין אך עדיין לא תפסה אותו. ביום שני הוא היה מחוץ לבית הספר שלנו ויש בנות שנחשפו אליו. למרות שההורים התלוננו במשטרה, המשטרה עדיין לא הצליחה לאתר אותו. מספר אימהות פנו למנהל בית הספר ועדכנו אותו על האירועים, המנהל פנה מיידית לקצין הביטחון של העירייה, שהנחה לשלוח את ההורים להגיש תלונות במשטרה.
"במקביל קצין הביטחון נענה לבקשת בית הספר לקיים נוכחות של פיקוח עירוני/נציגות מחלקת ביטחון ליד בית הספר בשעות המועדות. בנוסף, מאבטחת בית הספר תודרכה בהתאם והמנהל ואב הבית סיירו באזור בתום הלימודים.
כמו כן, יועצת ופסיכולוגית בית הספר פועלות כדי לתת מענה לתלמידות שהוטרדו ולהוריהן. בית הספר עדכן את הגורמים המלווים במשרד החינוך וברשות ופועל בהתאם להנחיותיהם.
מ"מ ראש העיר רחובות המחזיק בתיק החינוך, זהר בלום, הנחה את קציני הביטחון לערוך סיורים גלויים וסמויים, בלום מתעדכן סביב הנושא באופן רצוף ומנחה את מערך החינוך לפעול במקצועיות.

2 צפייה בגלריה
זוהר בלום
זוהר בלום
זוהר בלום. הנחה לערוך סיורים גלויים וסמויים
(צילום: אבי מועלם)

קראו גם:

"תהיו ערניים ותדריכו את הילדים שלכם לרוץ ולספר לאדם מבוגר אם הם רואים מקרה כזה כדי שיוכלו לתפוס אותו. ברגע שהידיעה הזו הגיעה לפתחנו פנינו לזוהר בלום לתגבר נוכחות של פקחים סביב בית הספר בשעות סיום הלימודים. בנוסף, השומרים בבתי הספר הונחו לעשות סריקה רחבה יותר. מקווים שהוא ייתפס במהרה".