תושבים מאזור פינת הרחובות לוי אשכול ועוקשי שמטיילים עם הכלבים שלהם בסמוך לגינה או בגינה עצמה, מדווחים כי מישהו מפזר חומר אותו הכלבים אוכלים והוא גורם להם להיפגע באופן קשה, לעיתים גורם למוות.
2 צפייה בגלריה
תבלין או רעל?
תבלין או רעל?
תבלין או רעל?
(צילום: אביגיל קדם)
"לי ידוע לפחות על שני מקרים מוות של כלבים פה באזור", מספרת מורן, תושבת האזור שטיילה עם הכלב שלה ושמעה מתושבים אחרים על המקרה. הם אף הזהירו אותה שלא להתקרב לגינה. "כנראה שיש מישהו שמפריע לו מאוד שהכלבים מגיעים לגינה הזו, אבל פגיעה בכלבים היא לא הדרך. מספר כלבים היו צריכים טיפול רפואי, מה רוצים שנעשה? אין לנו גינת כלבים קרובה, הכלבים בסך הכול מטיילים במקום יחד איתנו".
העירייה מתייחסת לדברים וטוענת כי לאחרונה לא הגיעו תלונות בנושא, אך לפני כחצי שנה היו מספר תלונות לווטרינר העירוני, בדיוק על הגינה הזו.

2 צפייה בגלריה
כלב עצוב
כלב עצוב
(צילום המחשה: shuttersotck)

קראו גם:

"החומר שפוזר נבדק במעבדה, שם התגלה כי לא מדובר ברעל, אלא בתבלין חריף שככל הנראה נועד להרחיק בעלי חיים", נמסר מהעירייה. "הנושא טופל על ידי הווטרינר העירוני וצוותי הפיקוח העירוני שסיירו במקום. מחודש אפריל האחרון לא הגיעה לעירייה כל פנייה בנושא זה. תושבי האזור מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106 במידת הצורך, והנושא יטופל בהתאם".