כתב אישום כנגד תושב העיר בשנות ה-40 לחייו הוגש השבוע בגין תקיפה ואיומים נגד בת זוגו לשעבר בתקרית שאירעה לפני מספר שבועות בעיר.
1 צפייה בגלריה
גבר
גבר
ירק בפניה
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
על פי כתב האישום, האישה יצאה מבית הספר בו היא עובדת אל תחנת האוטובוס, כשבן הזוג שלה חיכה לה מחוץ לשערי בית הספר ועולה אחריה לאוטובוס. במהלך הנסיעה הוא החל לקלל אותה: "זונה" וצעק: "אני אשחט אותך", כשלא הגיבה לדבריו ניגש אליה ושרט אותה בצווארה.
בתגובה האישה דרשה ממנו שלא יגע בה, ואז הוא משך את התיק שהחזיקה, קרע את מסכת הבד מפניה, תפס בחוזקה את הארנק שלה ואת הטלפון שלה, ובתגובה זו המשכה את ידו.
כאשר ירדו בתחנת מרכז שרונה בעיר, לקח הנאשם את התיק, וכשהאישה ניסתה ללכת לכיוון המרכז המסחרי בן הזוג לשעבר, תפס בחולצתה ובידה וירק בפניה. היא הצליחה להדוף אותו באמצעות שקיות שהחזיקה בידה, כשהמשיכה ללכת החל לדחוף אותה והאישה צעקה כי תקרא למשטרה, בתגובה אמר לה כי היא מוזמנת להתקשר למשטרה כי לא יעשו לו כלום, והמשיך לדחוף אותה.
בהמשך הוא גנב לה את הארנק והאישה החלה לצעוק, אישה שהייתה עדה למתרחש אמרה לנאשם להחזיר את הדברים, אך הוא בתגובה החל להתפרע, כאשר אדם נוסף אמר לו שהוא מתכוון לצלצל למשטרה, ברח הנאשם מהמקום.