הקיץ מגיע והגיע הזמן לרשום את הילדים לקייטנות. מה מציעות לכם הקייטנות העירוניות ברחובות וכמה זה יעלה? כל הפרטים.
2 צפייה בגלריה
קייטנה
קייטנה
קייטנה
(צילום המחשה: shutterstock)

גני ילדים

רשת חוויות תפתח שני מסלולי הרשמה לנוחיות ההורים, בדגש על חוגים, תוכנית עשירה, הכנה לכיתה א' לגילאי חובה. השנה תתווסף גם ארוחת בוקר.
המחזור הראשון יתקיים בין התאריכים 3/07-21/07 במשך 15 ימים, על פי מתווה בי"ס של החופש הגדול, כאשר מסלול בוקר יתקיים בין השעות 07:30-13:00 והמחיר לתלמיד יעמוד על 390 ₪ כולל ארוחת בוקר. צהרון, בין השעות 13:00-16:30 , יעמוד מחיר בתוספת של 825 ₪ . במסלול זה תפעל עבור ילדי גני חובה תוכנית הכנה לכיתה א' בה הילדים יעבדו בקבוצות קטנות וכל ילד יקבל חוברת אישית, אשר תשמש אותו במהלך הקייטנה.
המחזור השני יתקיים בין התאריכים 24/07-04/08 במשך 10 ימים, בין השעות 07:30-13:00 והמחיר לתלמיד יעמוד על 610 ₪ כולל ארוחת בוקר. צהרון, בין השעות 13:00-16:30 יהיה בתוספת של 550 ₪.
מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון: "רשת חוויות שמה דגש על תוכנית פדגוגית עשירה, הכשרות מקצועיות לצוותים והקפדה יתרה על נושאי בטיחות וביטחון בעת השהות בקייטנות. אנו נערכים בכל ההיבטים לספק את החוויות הטובות ביותר לילדי העיר, תוך פיקוח ובקרה. יש לציין כי בכל שבוע יתקיימו 2 חוגים, אחד בבוקר וחוג אחד בצהריים. ההרשמה כוללת את ילדי מיל"ת והחינוך המיוחד, שהם חלק בלתי נפרד מבחינתי ויקבלו את המענים הייחודים הנדרשים להם".
הוחלט להחזיר את ארוחת הבוקר הבריאותית והמפוקחת לילדי הגנים בעיר. בהתאם יפעל בעיר מתווה לפיו ילדי גני הילדים של רשת חוויות יקבלו תוספת ארוחת בוקר בתוספת תשלום של 6 שקל בלבד לארוחה וקייטנות ילדי בתי הספר תתקיימנה ללא ארוחת בוקר, כפי שהיה בשנה שעברה.
ההרשמה באתר רשת חוויות בין התאריכים 24/05/2022 ועד 13/06/2022 לאחר מכן תתאפשר הרשמה על בסיס מקום פנוי במשרדי אגף הצהרונים.
2 צפייה בגלריה
הרישום לקייטנות על בסיס מקום פנוי
הרישום לקייטנות על בסיס מקום פנוי
הרישום לקייטנות מתחיל
(המחשה: shutterstock)

בתי ספר יסודיים

כל קייטנות בתי הספר, מחזור א', יפעלו בין התאריכים ה-3 ביולי ועד 21 ביולי 2022, ד' בתמוז – כ"ב בתמוז תשפ"ב, סה"כ 15 ימים, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00, בעלות של 300 ₪ לילד, לכל התקופה. המחירים כפופים להנחיות משרד החינוך, ובהתאם להנחיות אלה, פתיחת הקייטנות מותנית במינימום נרשמים.
לבוגרי כיתות א'-ג' מצפה תכנית "בית הספר של החופש הגדול" - פעילות קיץ בבתי הספר היסודיים בעיר, במסגרתה מגוון רחב של תכנים עשירים ומגוונים שיועברו על ידי הצוות הבית-ספרי והצוותים החינוכיים של החברה העירונית, כשהנושא המוביל השנה, שנקבע ע"י משרד החינוך, הוא "חיים בשותפות וצמיחה".
עוד במסגרת "בית הספר של החופש בגדול", למסיימי כיתות ג', יופעל פרויקט תלמ"א (סאמר סקול) במספר בתי ספר בעיר: בכור לוי, מעלות משולם, נבון ורמון (בתי הספר עלולים להשתנות בהתאם לכמות הנרשמים), כשההרשמה לקייטנות אלה פתוחה לכלל תלמידי העיר.
"עולים לכיתה א'" – קייטנה לבוגרי גן חובה, תפעל גם היא בבתי הספר היסודיים בעיר, ובמסגרתה יחוו הילדים הכרות עם סביבת הלימוד החדשה, דבר אשר יקל על הילדים הרכים את כניסתם לכיתה א', ייחשפו לתכנים חינוכיים באופן חווייתי ויצירתי, יחד עם מורות מנוסות אשר יבצעו הקנייה דידקטית ובליווי פעילויות מהנות בתחומי הספורט, הריקוד והתנועה.
הקייטנות בבתי הספר אינן כוללות ארוחת בוקר, יש לצייד את הילדים בארוחת בוקר מידי יום. כללי האלרגיה הנהוגים בבית הספר יועברו לנרשמים.
כמו כן, תפעיל החברה העירונית, באותם התאריכים, 3-21.7, צהרון קיץ על פי תכנית העשרה מותאמת שיכלול ארוחת צהריים חמה ומזינה, למשתתפים בוגרי גן חובה ועד לתלמידי כיתות א'-ג', בימים א'-ה', בין השעות 16:30-13:00, בעלות של 750 ₪ עבור כל התקופה.
ההרשמה לבית הספר של החופש הגדול, לקייטנת "עולים לכיתה א'" ולצהרון הקיץ תיסגר ב-13.6. הרשמה לאחר תאריך זה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.
בבתי הספר יתקיימו גם קייטנות קיץ מחזור ב' עבור בוגרי כיתות א'-ג', בין התאריכים 4.8-24.7, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00, במספר בתי ספר בעיר: בגין, מעלות משולם, תחכמוני, שז"ר, בן גוריון, ויצמן ופרחי המדע (בתי הספר עלולים להשתנות בהתאם לכמות הנרשמים). ההרשמה פתוחה כמובן עבור כל תלמידי העיר. עלות לכל התקופה: 600 ₪. ניתן לשלב צהרון קיץ מועד ב', התואם לתאריכי הקייטנה, בין השעות 16:30-13:00, בעלות של 500 ₪ לכל התקופה.
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "החברה העירונית גאה לספק מסגרת חינוכית, איכותית ומשמעותית עבור אלפי תלמידים בימי החופש הגדול, בבתי הספר ברחבי העיר. אני מוצא חובה נעימה להודות לכל העוסקים במלאכה, ובמיוחד לשותפינו לעשייה המבורכת במערכת החינוך העירונית – זוהר בלום, מ"מ ראש העיר, אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות, וצופית גולן, יו"ר הנהגת העירונית. אני מאחל לכולנו קיץ בטוח ונעים!"
לעדכונים - חדשות רחובות