שופט בית משפט השלום בראשון לציון האריך בפעם השלישית את מעצרו של מעצב השיער בן ה־27 מרחובות, שנעצר בשישי שעבר, לאחר שאמו דיווחה למשטרה כי בנה מאוים וסוחטים אותו לכאורה. מעצרו בוצע בעקבות חשד כי הוא פרץ לבית של מעצב שיער אחר וגנב מביתו עשרות אלפי שקלים.
2 צפייה בגלריה
המשטרה תבקש להאריך את מעצרו
המשטרה תבקש להאריך את מעצרו
פריצה לביתו של מעצב השיער המתחרה
(צילום המחשה: shutterstock)
בפתח הדיון טען נציג המשטרה רס"ב דמיטרי שנקר, כי ליחידה החוקרת נותרו לבצע עוד מספר פעולות חקירה בעודו מאחורי סורג ובריח, על כן ביקש מהשופט גיל גבאי להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים. בדיון צוין כי ישנם סרטונים ממצלמות אבטחה סמוכות בהן נראה החשוד בקרבת הבית שנפרץ.
אמו של החשוד הביעה חשש לשלומו בשל רקע נפשי והוסיפה: "הוא לא גנב. הוא נסחט, אני בטוחה במה שאני אומרת. לכן הלכתי למשטרה ובגלל זה עצרו אותו. אני מרגישה אשמה שעצרו אותו בגללי, ניפחו אותו במכות. אני לא יכולה ללכת אליו לבית מפחד, אלה אנשים מוכרים ברחובות".

קראו גם:

מעצב השיער החשוד אמר: "רציתי לסיים את החיים שלי לפני שהגעתי לפה. הרבה אנשים משתמשים ומנצלים אותי, לא מסוגל להישאר במעצר. המשטרה נכנסה לבית שלי וראו שהכל הפוך, למה צריך להשאיר אותי כאן במעצר? אני לא מסוגל, אני מתחנן".

2 צפייה בגלריה
נזקקה לתיקון
נזקקה לתיקון
מעצב השיער החשוד: "מנצלים אותי"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

בסיום הדברים החליט השופט גיל גבאי להאריך את מעצרו עד יום ראשון: "בדיון הקודם, נקבעה אף עילת המעצר של מסוכנות לרכוש הציבור שמתעצמת נוכח גיליון הרשעותיו בעבירות אלימות בגינן אף ריצה מאסר. אציין כי המסוכנות הנשקפת מהחשוד נובעת מהיותו מכור לסמים קשים ונזקק לסכומי כסף גדולים למימון הסמים".
עו"ד איתמר פלג שמייצג את מעצב השיער: "מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות המיוחסים לו, הנושא תחת חקירה ואנו סומכים על המשטרה שתבצע עבודתה לבירור האמת נאמנה".