במרוץ הלילה של רחובות ישתתפו השנה גם אנשים בעלי צרכים מיוחדים, אחד מהם הוא יובל עובדיה (17) מרחובות, שאובחן לפני 10 שנים עם אפילפסיה נדירה.
יובל, שעד אותו רגע לא חווה שום בעיה קוגניטיבית, פתאום לא היה מסוגל לזהות את בני משפחתו, הוא לא הכיר את הבית שבו נולד וגדל ואחרי 10 חודשים בבית החולים ושיקום מפרך, הוא סבל מירידה קוגניטיבית משמעותית, אך שמר על ספורטיביות.
1 צפייה בגלריה
יובל עובדיה במרוץ קודם
יובל עובדיה במרוץ קודם
יובל עובדיה במרוץ קודם
(צילום: פרטי)
קראו גם:
עובדיה משחק כדורסל בספיישל אולימפיקס, הוא מרבה להשתתף בפעילויות ספורט ולהתאמן במגוון ענפים. זאת בין היתר בסיוע עמותת "הרצון המנצח", שמקדמת פעילויות ספורט לאנשים עם צרכים מיוחדים בעיר, כולל כדורגל, כדורסל, באולינג וככל הנראה בקרוב גם ג'ודו.
עובדיה יגיע למרוץ הלילה של רחובות בחסות "יוחננוף", למקצה המיוחד של 800 המטרים שבו משולבים גם אנשים עם צרכים מיוחדים. לדבריו הוא לא בונה על המקום הראשון, אבל הוא ישמח להגיע למקום השני או השלישי. "אני רוצה לעשות את זה בשביל הכיף, אני ארוץ עם חברים", הוא מצטנע, למרות שבפועל זכה במקום השלישי בפעילות הספורט של עיריית רחובות בכדורסל כיסאות גלגלים.
בזכור, בליל חמישי, ה-7 באוקטובר, ישוב מרוץ הלילה של רחובות, לאחר הפסקה של שלוש שנים. המרוץ יתחיל בשעה 20:30, יכלול 3 מקצים תחרותיים ומקצה עממי וצפויים להשתתף בו אלפי רצים.
כל העדכונים - חדשות רחובות