רשת חוויות ערכה בשבוע האחרון את טקס הקוראים והקוראות המצטיינים בכל סניפי ספריות הרשת ברחבי העיר רחובות, אשר נבחרו על ידי מנהלות הספריות. לכל ילד וילדה הוענק שי (ספר כמובן - כי אין מתנה טובה יותר!) מותאם במיוחד בשבילו ובשבילה.
3 צפייה בגלריה
מפגש קוראים עם הסופר ינץ לוי
מפגש קוראים עם הסופר ינץ לוי
מפגש קוראים עם הסופר ינץ לוי
(צילום: באדיבות חוויות/עיריית רחובות)
לאחר חלוקת תעודות התקיימה שיחה עם הסופר ינץ לוי, תושב העיר רחובות ומי שכתב את היצירות הספרותיות דוד אריה, סבא אליהו ועוד להיטים.
ומי המצטיינים של העיר?
רשימת הקוראים המצטיינים: איתן ויינברג, כרמי רובינשטיין, אלון מונדרר, תום בודניק, איתי כהן, אופיר רובינשטיין, אביטל בן דוד, רונה סתיו מהספרייה המרכזית, אמה יאן פיתאל, עידן קומרולוקוש, משה רומי, תאי רובל מספריית רחובות החדשה (שבגיל 5 קרא כבר 69 ספרים!) יהונתן בוחניק, האחיות אפרת והודיה שואף, ישי שימשוביץ מספריית אושיות, אריאל סולומון, אביגיל בן מרדכי, לורי קליין מספריית כפר גבירול, אורי רבינוביץ, יאיר נחמן, יעל תפארת מספריית מרגולין, אהוביה וקנין, סוטו רפאל, מידני שרה, כברה טל מספריית קרית משה.
3 צפייה בגלריה
איתן ויינברג
איתן ויינברג
איתן ויינברג. שיאן קריאת הספרים בעיר
(צילום: באדיבות חוויות/עיריית רחובות)
3 צפייה בגלריה
תאי רובל
תאי רובל
תאי רובל. רק בן 5 ושובר שיאים
(צילום: באדיבות חוויות/עיריית רחובות)
גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות: "אנחנו גאים ושמחים בכל ילד וילדה, שבוחרים להמשיך את המסורת המפוארת של עם הספר. מאחורי העשייה הערכית הזאת עומדים ראש העירייה, רחמים מלול, סגן ראש העירייה ויו"ר הרשת, אמיתי כהן, סיגל לוי בן ישי ומנהלות וצוות הספריות, אשר נותנים תמיכה רחבה מכל הלב לכל פונה, מתוך אמונה שלמה בערכים ובתרומה של הספרים לקוראים ולהמשך המורשת המיוחדת של העם היהודי. בימים אלו אנו מקדמים פתיחת סניף נוסף של הספריות בשכונת המדע".
סיגל לוי בן ישי מנהלת רשת הספריות: "אומרים שילדים היום לא קוראים? אז אומרים. אנחנו בספריות זוכים לראות מדי יום את מאות הילדים שקוראים והרבה. את כל אותם ילדים, אתכם, שמגיעים יום יום לספרייה, ומחכים בהתרגשות שייצא כבר הספר החדש בסדרה שהם עוקבים אחריה בשקיקה, מתי ייצא דוד אליהו החדש, וכראמל והחדש של ריק ריירדן. אז נכון שהתחרות על ליבם של הילדים גדולה, ויש עוד הרבה אפשרויות לבילוי שעות הפנאי, ועדיין, אף אחד לא יכול לעמוד בפני סיפור טוב. ועדיין אין תחליף לחוויה של שקיעה לתוך ספר שאנחנו לא מצליחים להפסיק לקרוא בו, גם אם זה אומר להישאר ערים כל הלילה".
לעדכונים - חדשות רחובות