תוצאות 105 מתוך 188 הקלפיות ברחובות מלמדות שנכון לעכשיו (אחת לפנות בוקר) המוביל הוא מתן דיל שזכה לכמעט 40 אחוז מהקולות, אחריו זהר בלום עם כ-30 מהקולות, במקום השלישי רחמים מלול ואחריהם יניב מרקוביץ. מדובר כאמור בתוצאות חלקיות בלבד, ולפיהן יתכן סיבוב שני ברחובות - במידה ואף אחד מהמתמודדים לא יזכה לרוב של 40 אחוז.
2 צפייה בגלריה
קלפי ברחובות. בחירות 2024
קלפי ברחובות. בחירות 2024
קלפי ברחובות. בחירות 2024
(צילום: פרטי)

עד לשעה 22:00 הצביעו 50.6 אחוז מבעלי זכות ההצבעה ברחובות. זאת בהשוואה לבחירות 2018 אז עמדו אחוזי ההצבעה ברחובות בשעה 22:00 על 52 אחוז, ויום הבחירות כולו הסתיים עם 53 אחוזי הצבעה.
הבחירות אומנם התקיימו בשיאה של המלחמה וביום גשום וקריר, אך ברחובות יום הבחירות היה תוסס במיוחד. ארבעה המועמדים לראשות העיר הקפידו להיות נוכחים בשטח וברשתות החברתיות.

קראו גם:

מתן דיל הסתובב בקלפיות, הצטלם ועד הרגע האחרון קרא לתושבים לצאת להצביע. זוהר בלום שפתח את הבוקר בהצבעה עם רעייתו קיבל תמיכה מפתיעה כשבאמצע היום ראשי המחאה החברתית ופעילים מרשימת רחובות חופשית החליטו להביע בו תמיכה.
עם זאת יו"ר סיעת רחובות חופשית ומאוחדת, איטל בציר אלשייך, הבהירה כי עד כה הסיעה לא הכריזה באופן רשמי באיזה מועמד היא תומכת. בהמשך התפרסמה הודעה בה כביכול חבר הכנסת, עופר כסיף, מביע תמיכה בבלום. פעיליו של בלום מיהרו להבהיר כי מדובר בפייק ניוז וכי לבלום אין קשר לכסיף והוא אף מגנה את פועלו.

2 צפייה בגלריה
המתמודד לראשות העיר מתן דיל הגיע להצביע
המתמודד לראשות העיר מתן דיל הגיע להצביע
המתמודד לראשות העיר מתן דיל הגיע להצביע
(צילום: פרטי)

גם המועמד יניב מרקוביץ' התמודד עם דרמה משלו כשפעילים של מתמודדים אחרים השחיתו את שלטי הבחירות שלו בסמוך לקלפיות. מרקוביץ' קרא לכל המתמודדים לשמור על מערכת בחירות נקייה על מנת שמחר כולנו נוכל להמשיך לחיות יחד בשלווה.
דווקא לראש העירייה, רחמים מלול, היה יום נעים ורגוע. הוא ביקר בקלפיות, במעוזי התמיכה שלו וגם באלו שפחות. קרא לציבור לצאת לבחור ולא שכח להודות לכל הפעילים שליוו אותו בקמפיין הבחירות.
נכון לעכשיו ועדת הבחירות החלה באופן רשמי את ספירת הקולות לראשות העיר והמועצה ומיינט רחובות מעדכן בזמן אמת בתוצאות העדכניות.
פורסם לראשונה: 22:01, 27.02.24