מסיבת סוף הקיץ ברחובות מתקרבת: עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו מופעים במשך שלושה ימים בין התאריכים 28-30.8.22, החל מהשעה 20:00, בפארק המייסדים. כל ההופעות בחינם!
2 צפייה בגלריה
עוד מסיבה רבת משתתפים בהרצליה
עוד מסיבה רבת משתתפים בהרצליה
מסיבת סוף הקיץ ברחובות
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
מי יופיע במסיבת סוף הקיץ של רחובות?
החגיגות יפתחו ביום ראשון, ה-28.8, בשעה 20:00. במופע להקת "רוח חדשה", הלהקה המקומית המיוחדת מבית "חוויות". בהמשך יופיע מי שהתחיל את הקריירה האומנותית שלו בבימת הנוער בעיר, הראפר המצליח "ג'ימבו ג'יי" - עומר הברון ("עשיתי", "העיר הזאת", "חתולים", "סתלבט בקיבוץ") עם להקתו "להקת ספא" ובשיאו של הערב תעלה להקת "התקווה 6" בחסות מפעל הפיס, המקיימת שנים רבות את פרויקט "בימות פיס" ברחבי הארץ.
ביום שני, ה-29.8, יפתחו עודד פז ולהקת הקסדות עם הלהיטים המוכרים מתוך הסדרה המיתולוגית "הפיג'מות", ויארחו על הבמה את כוכבי הסדרה לדורותיהם וביניהם אילן רוזנפלד. לאחריהם יעלה הזמר רועי סנדלר, שיחמם את הזמר רביב כנר, שהתגלה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" במופע המרכזי של הערב.
ביום שלישי, ה-30.8, נחתום את אירועי סוף הקיץ במסיבה סוחפת לנוער עם כוכבי הנוער והרשת אנה זק, בן זיני ואבי אבורומי.

2 צפייה בגלריה
גן המייסדים בשעות הלילה
גן המייסדים בשעות הלילה
מסיבת הקיץ הגדולה תיערך בגן המייסדים
(צילום: עיריית רחובות)

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: "אין נפלא יותר מלחתום את הקיץ, שהיה מלא באירועי תרבות ומוזיקה- באירועי ענק לתושבים, ובמופעי מוזיקה עם כוכבים שמדברים לכולם. ההשקעה שלנו בתחום התרבות והפנאי לתושבי העיר היא משמעותית לאורך כל השנה, ובפרט בחודשי הקיץ. אנו מודים למפעל הפיס על תמיכתם בתרבות בעיר רחובות, ומזמינים את כל המשפחה לבוא ולהנות מהמופעים המשובחים והמגוונים במסיבת סוף הקיץ".
קראו גם:
עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "אני שמח שחזרנו לעשייה ענפה, לאחר הפסקה של שנתיים קיימנו אירועים מוצלחים כגון: "פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים החיים", "שרים לך רחובות", "נפלאות ליד הבית", ועתה נחתום במסיבת סוף הקיץ בו יתקיימו מופעים איכותיים ומהנים לכל המשפחה, בהשתתפות אמנים גדולים כמו רביב כנר, התקווה 6 ועוד רבים וטובים".
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש: "בסיומו של קיץ גדוש באירועי תרבות וספורט, אנו שמחים להביא לציבור ברחובות את מיטב האמנים לשלושה ימים של מופעים בפארק המייסדים, עם ערב אחד שיוקדש כולו לבני הנוער, רגע לפני סיום החופש הגדול! אני מזמין את כולכם לבוא וליהנות!"