שחר צור, בת 18 מקריית עקרון, היא הנערה שמצאה את מותה הטראגי, זמן קצר לפני גיוסה לצה"ל, בתאונה הקטלנית שהתרחשה אתמול (ראשון) לפנות בוקר.
3 צפייה בגלריה
שחר צור ז"ל
שחר צור ז"ל
שחר צור ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה (מתוך ynet))
בשעה 04:45 הוזעקו לזירת התאונה הקשה בכביש 4, צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת ראשון לציון. הם הבחינו בתאונת דרכים בין משאית לארבעה כלי רכב פרטיים, כאשר אחד הרכבים התהפך במרחק עשרות מטרים לכיוון החולות שבצד הדרך. תוך פעולות הצוותים במקום, התרחשה תאונה נוספת בין שני כלי רכב בנתיב המקביל, ולוחמי האש החלו בפעולות מהירות לחילוץ הלכוד מהתאונה הנוספת.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים קפלן, שיבא, שמיר אסף הרופא ואסותא באשדוד 8 פצועים, בהם: הנערה בת ה-18 שמצבה היה אנוש, עם חבלה רב מערכתית (לאסותא), 2 צעירים כבני 19 ו - 24 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים, ו- 5 פצועים במצב קל.
3 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקשה בכביש 4
מזירת התאונה הקשה בכביש 4
מזירת התאונה הקשה בכביש 4
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש על אופנוע מד"א רזיאל יוספוביץ ורופא על אופנוע מד"א ד"ר רועי בבילה, סיפרו: "אחד הרכבים שבו נסעו 5 צעירים התהפך ועף לחולות שבצד הדרך למרחק של כ- 100 מטר, במרחק מהרכב שכבה צעירה מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם ופינינו אותה בדחיפות תוך פעולות החייאה כשמצבה אנוש".
בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה של שחר.
3 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקשה בכביש 4
מזירת התאונה הקשה בכביש 4
מזירת התאונה הקשה בכביש 4
(צילום: דוברות כב"ה)
בריאיון לאתר YNET ספד לה אביה בכאב. "היא הייתה ילדה חרוצה מאוד, יפה כל כך, מבפנים ומבחוץ. היא הייתה אחות גדולה במלוא מובן המילה לאחיה הצעירים. היא יצאה לעבוד בגיל מאוד צעיר ובשנים האחרונות ניהלה את כלל העובדים באולם אירועים באזור המרכז. בחודשים האחרונים, כחלק מעצמאותה עזבה את הבית ושכרה דירה לבדה בעיר רחובות".
לגבי נסיבות התאונה סיפר האב באותו ריאיון כי, "כל מה שאני יודע זה שהיא הייתה בהופעה עם חברה והן היו בדרך הביתה. אני יודע שבדרך כלל ביציאות כאלו היא הייתה לוקחת מונית חזרה למקרה שמישהו היה שותה. הפעם הבנתי שהם לקחו מונית לשם וחזרו עם ידידים ובדרך הייתה התאונה". יהי זכרה ברוך.
לעדכונים - חדשות רחובות