תם עידן: אחרי 69 שנים מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה התפרק. ביום חמישי שעבר התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בעניינה של הקבוצה, זאת לאחר שמונה לקבוצה מטעם ביהמ"ש מפרק. בדיון, הציעה העירייה הצעות רבות כדי לסייע לקבוצה להשתקם ולחזור לפעילות: ביניהם פתרונות כלכליים וזכות שימוש במגרשים, לטובת המשך הפעילות.
2 צפייה בגלריה
סקציה נס ציונה
סקציה נס ציונה
סקציה נס ציונה
(צילום: יאיר שגיא)

למרות הצעות הסיוע של העירייה, שיקום העמותה עומד בפני קשיים רבים בגלל בעיות פרוצדורליות של המפרק ונהלי רשם העמותות וההתאחדות לכדורגל. התוצאה ־ פירוק הקבוצה אחרי 69 שנים.
בקבוצה הודיעו: "בצער רב ובכאב לב גדול, מועדון הכדורגל הוותיק, סקציה נס ציונה, נאלץ להוריד את הדגל ולסיים את דרכו לאחר 69 שנות קיום. במשך כמעט שבעה עשורים, המועדון היה לסמל בעיר, מקום בו נולדו חלומות והתגבשו קשרים אמיצים בין שחקנים, מאמנים, אוהדים והקהילה כולה".

קראו גם:

האוהדים השבורים והזועמים נפרדו מהקבוצה שאותה ליוו במשך עשרות שנים בכאב רב. "היום העצוב הזה לא רק פוגע בהווה של הכדורגל המקומי, אלא גם מחסל את החלומות של הדור הצעיר שגדל עם שאיפה לשחק ולייצג את סקציה נס ציונה", שיתף אחד האוהדים.
בהודעת האוהדים הרשמית ציינו: "המועדון הפך לבית שני לרבים, מקום בו התחנכו דורות של שחקנים ואוהדים שהתגבשו סביב האהבה המשותפת למשחק ולמועדון...אנו רוצים להודות מכל הלב לכל האוהדים הנאמנים שתמכו במועדון לאורך השנים, לכל השחקנים, המאמנים והאנשים מאחורי הקלעים שנתנו את הלב והנשמה עבור המועדון...הכאב גדול, אך הזיכרונות והמורשת יישארו עמנו לעד".
חלק מהאוהדים הפנו אצבע מאשימה כלפי העירייה "שהזניחה את המועדון והכניסה אנשים שהיו מונעים מאינטרסים ולא מאהבה".

2 צפייה בגלריה
בוקסר. כרגע בבידוד
בוקסר. כרגע בבידוד
"הכדורגל יישאר חלק בלתי נפרד מהקהילה". בוקסר
(צילום: אבי מועלם)

ראש העירייה שמואל בוקסר התייחס למצב: "הכדורגל בנס ציונה הוא חלק בלתי נפרד מחיי העיר במשך שנים רבות. לצערי זו כבר הפעם השלישית בשנים האחרונות שהמועדון מגיע למשבר חמור כזה, למרות התמיכות שקיבל במשך השנים.
"כעת, אנו פועלים יחד עם מחזיק תיק הספורט יהודה חיימוביץ, כדי להבטיח את המשך פעילות הכדורגל בעיר, מתוך מחויבות עמוקה לעתידו, ובמיוחד לטיפוח דור הילדים והנוער. יחד, נחתור לפתרונות שישמרו על האיזון בין האינטרס הציבורי, טובת תושבי נס ציונה ודרישות החוק. ולמרות הקשיים, אנו נחושים להבטיח שהכדורגל יישאר חלק בלתי נפרד מהקהילה שלנו".
המפרק הודיע לבית המשפט כי בכוונתו להגיש בקשה ליציאה מידית למכרז – תוך 10 ימים, למכירת פעילות העמותה לרוכש חדש.