השבוע הוגש בבית המשפט השלום ברחובות כתב אישום נגד שני תושבי העיר בסוף שנות ה־20 לחייהם בגין סחר בסמים ותיווך לעסקת סמים. השניים נתפסו בשעת מעשה על ידי המשטרה על ידי סוכן סמוי ששימש כשליח של חברת משלוחי אוכל בעיר.
1 צפייה בגלריה
קנאביס רפואי
קנאביס רפואי
טיפה בקנאביס
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום הסוכן הסמוי פעל ברחבי העיר במשך כשנה, עד לחודש אוקטובר האחרון, כשליח של משקאות אלכוהוליים. בחודש ינואר השנה במסגרת עבודתו כשליח הגיע לביתו של אחד הנאשמים עם משלוח שרכש, הנאשם שילם לשליח והוסיף גרם של קנאביס כטיפ על המשלוח. הסוכן דחה את קבלת הטיפ ואמר כי הוא לא מתעסק עם סמים מהסוג הזה, אך הנאשם הפציר בו שייקח את הסמים כמתנה, ולבסוף הוא לקח אותם.
כמה חודשים מאוחר יותר פגש הסוכן השליח את הנאשם בסמוך לביתו ושאל אותו אם הוא יכול להשיג לו קוקאין, הנאשם מסר לו בתגובה את מספר הטלפון שלו והם קבעו לדבר. כחודש לאחר מכן הנאשם התקשר לסוכן השליח ושאל אותו אם הוא מעוניין בקוקאין וזה ענה שכן, עוד באותו היום שלח לו שם משתמש בטלגרם שאותו הפעיל הנאשם השני.
קראו גם:
הסוכן יצר עימו קשר והם קבעו כי הנאשם השני ימכור לסוכן 30 גרם קוקאין בתמורה ל־11 אלף שקלים, הם קבעו להיפגש ברחוב הארז בעיר ובהתאם לסיכום הסוכן הגיע למקום במועד, שם פגש את הנאשם השני שאמר לו לנסוע אחריו והוביל אותו לגינה ציבורית סמוכה, שם הסמים היו מונחים מאחורי הברזייה.
העסקה התבצעה והכסף שולם ולאחר מכן גם התקשר הנאשם לסוכן ושאל אם הכל בסדר, וזה ענה שכן.
חודשיים מאוחר יותר שוב פנה הסוכן לשם המשתמש והציע לו לבצע עסקה נוספת, הפעם במחיר של 320 שקלים לגרם קוקאין, כך הם סיכמו על עסקה חדשה במסגרתה יקנה הסוכן 32 גרם ב־10,000 שקלים. הפעם הנחה אותו הנאשם השני להגיע לביתו, לקחת את הסמים מתחת לכריות הספה במרפסת ולהניח את הכסף במקום.
חודש מאוחר יותר שוב ביצעו עסקה דומה, גם הפעם הסמים חיכו לו במרפסת והוא השאיר שם את הכסף, הנאשם צולם על ידי המשטרה כשהוא יוצא החוצה לאחר כמה דקות ולוקח את הכסף לתוך הבית.
השניים נעצרו והם שוהים במעצר עד להמשך הדיון בעניינם.
כל העדכונים - חדשות רחובות