שרה לוינסון, 90, ניצולת שואה המתגוררת ברחובות, התקשרה למוקד העירוני של עיריית רחובות וסיפרה הנציג, בראל מרחום, שמחר (רביעי האחרון) היא חוגגת יום הולדת. הנציג סיפר על השיחה לחבריו למוקד ולמנהלת המוקד העירוני, לירון פלדמן, ויחד החליטו שהם חייבים להגיע אליה הביתה על מנת לחגוג לה יום הולדת.
2 צפייה בגלריה
שרה ועובדי המוקד
שרה ועובדי המוקד
שרה ועובדי המוקד
(צילום: עיריית רחובות)
קראו גם:
אל היוזמה הצטרף גם חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק השירות לתושבים שממונה על המוקד העירוני, שהביא עימו עוגה חגיגית ומיוחדת עם הקדשה אישית. החבורה הגיעה ביום ההולדת לביתה של שרה וחגגה איתה את יום ההולדת.
לוינסון הנרגשת אמרה: "תודה רבה שבאתם. אני מאושרת. יש לנו ארץ כל כך יפה ואתם נהדרים. אני מאחלת לכם בריאות ומזל, שלא תדעו לעולם מלחמה ותשמרו על עצמכם. תודה לכם, שימחתם אותי כל כך". לוינסון עלתה עם משפחתה ממזרח אירופה אחרי השואה, כשהיא בת 9.
חבר המועצה קינד: "שמחתי לראות את האהבה שיש לנציגי השירות במוקד לתושבים, ובפרט לבני הגיל השלישי וניצולי שואה, אני גאה לקחת חלק ביוזמה הזו. אני קורא לתושבים: אם אתם נתקלים בקשישים הזקוקים לסיוע כלשהו - אל תהססו להתקשר למוקד העירוני, אנחנו פה בשבילם".
לירון פלדמן, מנהלת המוקד העירוני: ״שמחנו לקבל את השיחה משרה היקרה, והתרגשנו לממש את בקשתה לחגוג איתה יום הולדת 90. זכינו לחבק אותה, וזה היה כבוד גדול עבורנו".
2 צפייה בגלריה
עוגת יום ההולדת
עוגת יום ההולדת
עוגת יום ההולדת
(צילום: עיריית רחובות)
באופן מקרי, מיד לאחר שעובדי המוקד העירוני ברכו את שרה לכבוד יום הולדתה ונפרדו ממנה לשלום, הגיעה קבוצה נוספת לחגוג איתה את יום ההולדת: תלמידי כיתה י' בישיבת אמי"ת עמיחי. התלמידים משתתפים בפרויקט משותף של בית הספר עם המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים. במסגרת הפרויקט מגיעים התלמידים לחגוג ימי הולדת עם ניצולי שואה תושבי העיר. התלמידים הביאו עימם זר פרחים, עוגה שאפו במיוחד וברכות יום הולדת שכתבו לשרה.
כל העדכונים - חדשות רחובות