העיר רחובות מצטרפת לפרויקט העולמי לעידוד פעילות ספורטיבית באמצעות תחרות צילומים ייחודית, והפרס הראשון – תווי רכישה על סך 500 שקל לשימוש בחנות לציוד ספורט.
1 צפייה בגלריה
חוזרים לפעילות
חוזרים לפעילות
הולכים ומתעדים
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו עוד:
במיוחד בתקופה זו, שבה אנשים נאלצים לבלות את מרבית זמנם בבתיהם, יצא משרד התרבות והספורט בפרויקט לעידוד ההליכה הספורטיבית, במסגרת ציון יום ההליכה העולמית שיתקיים ביום שישי הקרוב (30.10.20).
לרגל יום ההליכה, עיריית רחובות, באמצעות מחלקת הספורט של החברה העירונית רחובות, מעודדת את הציבור להיעזר במסלולי ההליכה הקיימים בעיר וכן להשתמש במתקני הספורט הרבים הפזורים ברחבי העיר. יש להדגיש כי הספורט הקבוצתי עדיין אסור על פי ההנחיות של משרד הבריאות, אך הליכה יחידנית או משפחתית מותרת.
באתר עיריית רחובות ובאתר החברה העירונית רחובות הועלו, במסגרת הפרויקט, מגוון המסלולים ומתקני הספורט המוצעים לציבור לביצוע פעילות גופנית. ב-30.10 ימוקמו עמדות צילום בנקודות שונות בעיר, לאורך מסלולי ההליכה, והתושבים מוזמנים לתעד את עצמם במטרה לעודד אחרים לצאת להליכה.
גם במהלך השבוע שלאחר מכן, עד יום ראשון, ה-8.11, המתעמלים מוזמנים לתעד את הפעילות במצלמתם, ולשלוח את התמונות למייל: rehovot.pic@gmail.com, בכפוף לתקנון ההשתתפות. התמונות תפורסמנה בעמוד הפייסבוק של החברה העירונית ובעיתונות המקומית, כשהתמונה המשכנעת ביותר, זאת שתצליח להוציא תושבים נוספים מהבתים לפעילות ספורטיבית, תזכה כאמור את השולח בשובר על סך 500 שקל לרכישת ציוד ספורט.
כל העדכונים - חדשות רחובות