המציצן מביל"ו סנטר כמעט שוחרר ממעצר - פרקליטות מחוז מרכז התעקשה, ערערה והשחרור בוטל: בשל הסלמה בהתנהגותו יישאר המציצן במעצר עד להחלטה אחרת.
1 צפייה בגלריה
ביל"ו סנטר
ביל"ו סנטר
ביל"ו סנטר
(ביל"ו סנטר | צילום: אבי מועלם)
לפני כשבועיים נעצר אדם בשנות העשרים לחייו בחשד שביצע מעשה מגונה בפומבי במזכרת בתיה. המעצר התבצע לאחר שנגד אותו הצעיר היו אישומים קודמים מהחודשים האחרונים, לפיהם ביצע מעשים מגונים או הציץ לנשים בשירותים במתחם הקניות ביל"ו סנטר.
מסתבר, שלמרות האישומים ולמרות שמעשיו הסלימו לאחרונה, שופטת בית המשפט השלום בראשון לציון החליטה לשחררו למעצר בית בבית אמו בקריית עקרון.
פרקליטות מחוז מרכז ערערה על ההחלטה ובית המשפט הפך אותה השבוע והחליט כי הנאשם יישאר במעצר עד להחלטה אחרת.
כתב האישום שהוגש השבוע, ובמסגרתו גם הערעור על ההחלטה לשחררו, מגולל את מעשיו של הנאשם בחודשים האחרונים. האישום הראשון מתייחס למקרה שאירוע בחודש נובמבר האחרון, אז נתפס כשהוא מציץ לכאורה לאישה בשירותים הציבוריים במתחם. חודש לאחר מכן ביצע על פי כתב האישום את אותו מעשה ונתפס. באחד מהמקרים אמה של המתלוננת אף צילמה אותו לתיעוד ובמקרה אחר קב"ט הביטחון של המתחם זיהה אותו.
האישום השלישי מתייחס לאירוע בחודש מרץ, אז הגיע לחניה של מתחם שופרסל במזכרת בתיה, ניגש לאישה שהייתה במקום ונצמד אליה כשמכנסיו ותחתוניו מופשלים. כמה שבועות לאחר מכן שוב נתפס מציץ לאישה בתוך תא השירותים במתחם ביל"ו סנטר.
האישום האחרון, שלאחריו נעצר, מתייחס למקרה חמור. על פי כתב האישום, הנאשם טיפס על גדר בית במזכרת בתיה, הוריד מספר פריטי לבוש מחבל הכביסה ואונן עליהם. כאמור, הוא נעצר לאחר המקרה ומעצרו הוארך מספר פעמים, אך אז התקבלה החלטה לשחררו למעצר בית.
בא כוחו של הנאשם התנגד בדיון להארכת המעצר עד תום ההליכים וטען כי מדובר בחשוד לו מיוחסות עבירות בעלות רף חומרה נמוך וכי הוא נעדר עבר פלילי. מאידך, הפרקליטות טענה כי מדובר על אירוע אלים וכי ניתן לראות שככל שהחודשים עוברים חומרות העבירות נהיות גבוהות יותר.
בית המשפט קבע כי למרות שמדובר על אישומים שנמצאים ברף הנמוך של חומרה, לאחרונה חלה הסלמה בהתנהגותו. "על פניו נראה כי קיימת בעיה בהתנהלותו של המשיב המצריכה מענה טיפולי", קבע בית המשפט והורה על מעצרו עד להחלטה אחרת.