MTC, מרכז טכנולוגיות הייצור הבריטי הודיע כי יצרף את הטכנולוגיה של XJET הישראלית לקו הפתרונות הטכנולוגיים שלה. מערכת ה-CARMEL, ש״מדפיסה״ מוצרים תלת מימדיים ממתכת ומחומרים קרמיים בהתזה, כבר נשלחה ליעדה והיא מתוכננת להיכנס לפעולה בקרוב.
1 צפייה בגלריה
מדפסת התלת מימד
מדפסת התלת מימד
מדפסת התלת מימד
(צילום: מארק קר)
לדברי מהנדס המחקר הבכיר של MTC, ד״ר טום ווסלי: "הטכנולוגיה של החברה הישראלית מייצרת חלקים קרמיים שנותנים איכות חומר גבוהה וברמה שאינה נופלת במאום מייצור מסורתי. המעבר לייצור מוצרי קצה הוא פשוט ובמינימום השקעת זמן וכוח אדם. התוצאות מרשימות ביותר, זאת בניגוד ללא מעט טכנולוגיות הדפסה בתלת מימד אחרות. אנו רואים ביקוש בתעשיות דוגמת תעופה וחלל, רפואה, רפואת שיניים ובתעשיות הביטחוניות, שזקוקות לייצור מהיר ומשתלם כלכלית של כלים בדיוק גבוה, כמו גם דרך לייצור קל ונוח".
(צילום: מארק קר)
XJET, שממוקמת בפארק המדע ברחובות נוסדה על ידי חנן גוטהייט. בחברה, הנמצאת בהליכי גידול, יש מעל 70 עובדים, ביניהם מספר רב של בכירים ו/או מומחים טכנולוגיים מתחומי הכימיה, הנדסת מכונות תוכנה ועוד. המערכת שפיתחה XJET משתמשת ב׳דיו׳ (הבנוי מננו-חלקיקים בתרחיף נוזלי), לצורך "הדפסת" מוצרים תלת ממדיים ממתכת ומחומרים קרמיים בהתזה (בניגוד למערכות הדפסה אחרות המבוססות על שימוש באבקה) והיא מהווה לדבריהם פריצת דרך בהדפסה תלת ממדית.
כל העדכונים - חדשות רחובות