תושב ראשון לציון החל סדרת טיפולים במכון להשתלת שיער ברחובות וכבר חלם על שיער שופע ובלורית שתתבדר ברוח. לטענתו, לאחר סדרת טיפולים במכון הוא נשלח להמשך טיפול בטורקיה, שם נאמר לו שהוא כלל אינו מתאים להשתלה. כעת הוא תובע מהחברה פיצויים על עוגמת הנפש שנגרמה לו.
1 צפייה בגלריה
תובע פיצוי
תובע פיצוי
תובע פיצוי
(המחשה: Shutterstock)
הכל החל כאשר לפני כחצי שנה החליט הגבר, שסבל מהתקרחות, להתחיל הליך של השתלת שיער. לאחר בירור בקרב מספר מכונים שעוסקים בטיפול בהתקרחות החליט הגבר לרכוש סדרת טיפולים במכון להשתלת שיער ברחובות.
לטענתו של הגבר, את תחילת התהליך הוא החל במרפאה ושם עבר ארבעה טיפולים ראשונים כהכנה לקראת ההשתלה הגדולה שאותה היא היה אמור לעבור בטורקיה. לדבריו, בתום הטיפולים הוא אכן טס לטורקיה אך לתדהמתו, כאשר התיישב בטורקיה על כיסאו של איש המקצוע לבדיקה, זמן קצר לפני מועד הניתוח המתוכנן, נאמר לו שהוא כלל אינו מתאים להשתלה וכי לא יבוצע בו ההליך הכירורגי משום שבמצבו ההליך נועד לכישלון.
בכתב התביעה טוען הגבר כי לשמע הבשורה המרה, הוא הסתגר בחדרו במלון ושקע בדיכאון עמוק. גם כאשר חזר לארץ, הוא המשיך לסבול ממצב רוח קשה לאחר שחלומו למצוא פתרון לבעיית ההתקרחות התנפץ.
לפני כשבוע הגיש הגבר כתב תביעה נגד המכון להשתלת שיער ברחובות בגין עוגמת הנפש שנגרמה לו. לטענתו, הוא הפסיד ימי עבודה בגלל כל התהליך ולבסוף אף סבל בעקבות זאת ממשבר נפשי. בעקבות כל אלו תובע הגבר את החברה לפצות אותו בסך של 50 אלף שקלים.