תושבים המתגוררים בסמוך לקופת חולים רמז וסניף מד"א ברחובות טוענים שחייהם הפכו בלתי נסבלים בשל מצוקת חניה ורעש בלתי פוסק של צפירות תושבים.
1 צפייה בגלריה
משאית חסומה ברחוב רמז
משאית חסומה ברחוב רמז
משאית חסומה ברחוב רמז
(צילום פרטי)
קראו גם:
"משאיות לא מצליחות לעבור ברחוב כי מכוניות חוסמות את שני צדדי המדרכה", מספר חיים אוחנה, תושב רחוב מרשוב. "יש צפירות בלתי פוסקות של מכוניות כתוצאה מהמצב ומדובר על כל שעות היום, מהבוקר ועד הערב. לגבי החניות, פנינו לא פעם לעירייה אבל הם לא עושים שום דבר מלבד לתת קנסות לתושבים".
מדובר על אחד האזורים העמוסים בעיר. במרחק של קילומטר קיימים מבני ציבור רבים ובהם הסניף המרכזי של קופת חולים "כללית", תחנת מד"א, ביטוח לאומי, "הפלטפורמה" – מרכז הצעירים של העירייה, גני ילדים, בית הספר היסודי ויצמן שבו לומדים 665 תלמידים, בית המשפט, הוצאה לפועל ומס הכנסה.
אמנם העירייה יצאה לא אחת בהצהרה שתקים קריית ממשלה, ולאחרונה הציגה תוכניות להעביר את משרדי הממשלה הגדולים, למעט בית המשפט, לקריית ממשלה שתיבנה בעתיד ברחוב הרצל, אך התוכנית נראית עדיין רחוקה, והתושבים באיזור הם הנפגעים.
"שני מטרדי הרעש הגדולים באיזור מגיעים ממד"א ומקופת החולים", מספרת שי, תושבת נוספת שגרה ברחובות הסמוכים. "יש בעיה רצינית עם האזעקה של קופת החולים. היא מופעלת כמעט בכל לילה כשהמקום סגור, גם בסופי השבוע וגם בשבת, ולפעמים לוקח לא מעט זמן עד שהיא מפסיקה.
בעיית החניה והרעש נובעות לדבריה מהגעתם של תושבים רבים לערוך בדיקות קורונה בסניף מד"א: "הם מגיעים לעשות בדיקת אנטיגן מוסדית במד"א או לרופאים בקופת חולים, וכל אותם אנשים מחפשים חניה ולא מוצאים, אז הם צופרים, חונים שלא כחוק וחוסמים את הדרך ואת המדרכות, ואנחנו צריכים לחיות בכל הבלגן הזה כשאף אחד לא נותן לנו פתרון".
מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא כעת בטיפול אגף התנועה".
מקופת חולים כללית טרם נמסרה תגובה.