כתב תביעה ע"ס 12,211 שקל הוגש השבוע בבית המשפט לתביעות קטנות ברחובות על ידי תושב האזור כנגד עסק ברחובות המתמחה במכוניות. על פי כתב התביעה, בעלים של בית מחסה לכלבים רכש רכב טנדר חדש מודל 2021. הוא הגיע לעסק ברחובות במטרה להתקין אמבטיית פלסטיק על ארגז הטנדר כדי למנוע שפשופים, שריטות ולהקטין את הנזק מההפרשות של הכלבים, אותם מעבירים בטנדר במסגרת העבודה בבית המחסה.
1 צפייה בגלריה
תובע על הנזק שנגרם לרכב
תובע על הנזק שנגרם לרכב
תובע על הנזק שנגרם לרכב
(צילום אילוסטרציה: פרטי)
קראו גם:
כשהגיע להתקין את האמבטיה, הסתבר שאינה מתאימה בגודלה לרכב. למחרת הגיעו שוב למקום, ולאחר שהאמבטיה נחתכה והותאמה לגודל הרכב. על פי כתב התביעה, בעל המקום קדח ברכב חורים רבים כדי להתאים ולהתקין את האמבטיה, מאז, כך טוענים בתביעה, האמבטיה רפויה, אבנים קטנות, בוץ ולכלוך נכנסים בדפנות שלה.
לאחר שראה את הנזקים לכאורה, הנתבע פנה לעסק וביקש להחליף את האמבטיה. נאמר לו שיש צורך להזמין חדשה ובחלוף חודשיים וחצי האמבטיה החדשה עוד לא הגיעה. מאוכזב, ביקש מהעסק לפרק את האמבטיה ולקבל את התשלום בחזרה. התשלום אכן התקבל, אך כשהוסרה האמבטיה טוען התובע שהרכב היה הרוס.
על פי כתב התביעה הרכב סבל מחלודה רבה וחורים. נוכח הנזק ניגש לעסק אחר בעיר להתקנת אמבטיה ואז התחוור לו שכלל אין צורך לקדוח ברכב כדי לחבר את האמבטיה כיוון שזו מגיעה עם תפסנים מיוחדים מניקל ודבק דו צדדי שמקבעים את האמבטיה לרכב.
כשביקש מבעל העסק שחורר את הרכב לפצות אותו על הנזק לרכב, הוא התחמק ממנו ובלית ברירה פנה לשמאי ולהערכת הנזק והגיש את התביעה ע"ס 12,211 שקלים.
כל העדכונים - חדשות רחובות