בפעם השנייה בחודשים האחרונים נתלו ברחובות שלטים הקוראים לנשים לנהוג בצניעות. בשלטים מצוין כי "אם לא נוקיע מתוכנו את חוסר הצניעות, סכנת הקורונה לא תחלוף מן העולם".
1 צפייה בגלריה
השלטים שעוררו כעס
השלטים שעוררו כעס
השלטים שעוררו כעס
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
בימים האחרונים הבחינו תושבים באיזור רחוב ההגנה בשלטים הקוראים לנשים להעיר לנשים אחרות המתלבשות בחוסר צניעות. בשלטים נכתב: "אנחנו רואות אותן ברחוב, במכולת, באוטובוסים, באולמות השמחה ואיפה לא. הן לבושות כגויות לכל דבר ועניין, שקועות עד צוואר באופנה ויופי, ולא שמות לב למתרחש סביבן. זוהי קורונה רוחנית, שעלולה להדביק אותנו ואת ילדינו, ואנחנו, שכל כך נזהרות, חשות אי־נעימות להעיר להן", כך נכתב, עם קריאה להעיר לנשים כדי להצילן. "באם לא נוקיע מתוכנו את כל חוסר הקדושה והצניעות, סכנת הקורונה לא תחלוף מאיתנו".
זאת לא הפעם הראשונה שבה שלטים בסגנון זה מופצים על גבי לוחות המודעות של העירייה. לפני מספר חודשים שלטים דומים נתלו גם כן בדיוק באותו האיזור, וגם אז תושבים הבחינו בהם והעלו פנייה למוקד העירוני, שהגיע עוד באותו היום להסירם.
"זה מאוד מרגיז שאנשים מרשים לעצמם להפיץ את הדעות החשוכות שלהם בפרהסיה, ועוד על מתקנים עירוניים", אומרת תושבת שמתגוררת בסמוך למקום בו נתלה שלט. "פתחתי קריאה בעירייה ואני מקווה שהנושא יטופל מהר ככל האפשר".
לעדכונים - חדשות רחובות