לאחר חודשיים וחצי של פעילות למען הקהילה בעיר לאורך כל משבר הקורונה, אותה הובילו חניכי ומדריכי הנוער העובד והלומד בעיר, קני רחובות מחדשים את המפגשים הפיזיים בהתאם להנחיות שפורסמו.
התנועה בעיר נערכת לחידוש הפעילות יחד עם העירייה ויחידת הנוער, על מנת לתת מתן מענה לכל הילדים ולבני הנוער בעיר, לאחר תקופה ממושכת של ריחוק פיזי.
1 צפייה בגלריה
פעילות הנוער העובד בזמן הקורונה
פעילות הנוער העובד בזמן הקורונה
פעילות הנוער העובד בזמן הקורונה
(צילום: הנוער העובד והלומד ברחובות)
כחלק מההכנות, יצרו בתנועה את "התו הסגול התנועתי", סטנדרט להכשרת מבני הפעילות וצוותי ההדרכה, והקנים עברו בדיקה בהתאם. צוות ההדרכה של הקן ניקה וצייד את הקן בחומרי ניקוי וחיטוי ובנה תכניות הדרכה המאפשרות שמירה על מרחק ופעילות בחוץ במרחב הפתוח – וכעת הם ערוכים לקבל את החניכים החוזרים למפגשים.
ביום שלישי הקרוב יפתחוו הקנים את שעריהם ליום פעילות חגיגי ראשון, בו ייפגשו לראשונה הקבוצות בכל השכבות, ד'-י"ב.
על פי הנחיות משרד החינוך ועפ"י דגשי התנועה, המפגשים יתקיימו ללא מגע פיזי עם שימת דגש על מרחק 2 מטר בין החניכים ולבישת מסכות וכפפות.
מאור שמש, רכז הנוער העובד והלומד ברחובות: "אני גאה לסכם שלושה חודשים של פעילות התנדבותית בהתאם לצרכי הקהילה ברחובות, ופעילות מקוונת לחניכי הקנים. אני מתרגש לחדש את המפגשים הפיזיים, שהם חסרי תחליף. נקפיד על שמירת ההנחיות לטובת בריאותם של החניכים. גם בתקופה הקרובה נמשיך, מדריכי הקן, להירתם למשימות השונות בעיר, כדי לסייע לציבור במה שצריך".
תלמידי כיתה ג'-יב' מוזמנים להצטרף לתנועה בימי שלישי בשעה 17:00-18:30 ובימי שישי בשעה 15:00-16:30 בקן חבצלת והחדשה בכתובת הירדן 10, ובקן רחובות ההולנדית בכתובת הר הצופים 72.