עכשיו זה רשמי: החינוך ברחובות הוא המצוין בישראל. לראשונה בתולדותיה, העיר רחובות זכתה היום (חמישי) בפרס חינוך ארצי. "מערכת החינוך ברחובות נמצאת בתנועה מתמדת, מקצה לקצה, באחריות שאנו לוקחים על תלמידינו מבוקר עד לילה, מגיל לידה ועד הבגרות, מחרדים לחילוניים, מתלמידים מצטיינים לתלמידים מתמודדים ואנו נרגשים לקבל פרס חינוך ארצי כאות הוקרה להיותנו מובילים ופורצי דרך", נמסר מהעירייה.
3 צפייה בגלריה
יור ועדת הפרס אינה הולצמן, מנכ״ל העיריה, זוהר בלום, אפרת צוקרמן ןראש העיר רחמים מלול
יור ועדת הפרס אינה הולצמן, מנכ״ל העיריה, זוהר בלום, אפרת צוקרמן ןראש העיר רחמים מלול
יור ועדת הפרס אינה הולצמן, מנכ״ל העיריה, זוהר בלום, אפרת צוקרמן וראש העירייה רחמים מלול
(צילום: עיריית רחובות)
קראו גם:
בפברואר האחרון נערך ברחובות ביקור ועדת הפרס מטעם משרד החינוך, שנערך לאחר הכנות רבות במרכז פסגה החדש בקריית משה, במעמד ראש העירייה, רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך- זוהר בלום, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, וכלל מנהלי אגף החינוך.
למפגש קדמו חודשים רבים של הכנות מצד אגף החינוך, על מנת להציג את העשייה החינוכית ברחובות על כל רבדיה וכלל מוסדות החינוך שלה - על הצד הטוב ביותר, לרבות סרטונים ואמצעי מולטימדיה שונים. היום הגיעה כאמור הבשורה הטובה על הזכייה.
הבשורה התקבלה בעיר בהתרגשות רבה. ראש העירייה, רחמים מלול: ״אנחנו שמחים ונרגשים על כך שהעשייה החינוכית הענפה, המגוונת והמושקעת ברחובות זכתה בפרס הגדול והמכובד ביותר – פרס החינוך הארצי מטעם משרד החינוך. מאז שהתחלנו לפני כעשור בדרך להפוך אותה למערכת החינוך הטובה בישראל.
3 צפייה בגלריה
"תסכול עמוק". עיריית רחובות
"תסכול עמוק". עיריית רחובות
עיריית רחובות
(צילום: אבי מועלם)
השקענו מדי שנה משאבים אדירים בתכניות הלימוד, במגוון אוכלוסיות, בתשתיות ובחדשנות ועד היום תקציב החינוך הוא הגדול ביותר. ההשקעה האדירה קיבלה היום את הגושפנקה הרשמית לכך שמדובר במערכת החינוך הטובה בישראל.
אני מברך את תושבי רחובות ובעיקר את תלמידי רחובות על הפרס, ומודה לממלא מקומי, זוהר בלום, למנכ"ל העירייה דורון מילברג, לאפרת צוקרמן מנהלת האגף ולכל צוות האגף וצוותי החינוך בכל רחבי העיר – תודה רבה על ההשקעה, המסירות והעשייה היומיומית שמהוה את פסיפס החינוך המצוין שילדי רחובות נהנים ממנו״.
ממלא מקום ראש העירייה, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "חינוך טוב עושים מאהבה. מזה שנים אני משקיע בחינוך ילדי רחובות, בתמיכת ראש העירייה, רחמים מלול, ימים ולילות ומשאבים אדירים. הקפדנו לשמור על גיוון וראש פתוח במערכת, יחד עם דחיפה מתמדת למצוינות וחדשנות תוך חינוך לערכים. אני גאה מאוד על הפרס הגדול שזכינו בו . אני גאה בכל עובדי מערכת החינוך העירונית – העובדים והעובדות בכל מוסדות החינוך , המנהלים והמנהלות וכל עובדי אגף החינוך ומנהליו. כל אלה מובילים את החינוך בעיר למצוינות, ודואגים למתן מענה לכל תלמיד ותלמידה".
3 צפייה בגלריה
זוהר בלום
זוהר בלום
זוהר בלום
(צילום: אבי מועלם)
מנכ״ל העירייה, דורון מילברג: ״הזכייה בפרס היא הישג נדיר כתוצאה מהשקעה רבת שנים בתגבור לימודים, בטיפוח סביבות למידה ועם הנחיה ברורה של ראש העיר על אפס נשירה. כל אלה יוצרים חינוך מצוין, עם עלייה עקבית בתוצאות בחינות הבגרות. רחובות ממוקמת בצמרת הערים המובילות בישראל באופן עקבי, ואחד מהגורמים שמושכים לכאן אוכלוסייה הוא החינוך המעולה בעיר".
מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: ״אני גאה להוביל את מערכת החינוך ברחובות, מערכת דינמית, מתחדשת ויצירתית הנמצאת בתנועה מתמדת מקצה לקצה. הזכיה מסמלת הוקרה והערכה גדולה למערכת החינוכית הרחובותית, מערכת חינוך איכותית, משמעותית ופורצת דרך. אני רוצה להודות לרה"ע, רחמים מלול, למ"מ רה"ע ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ולמנכ"ל העיריה, דורון מילברג, על כך שהחינוך נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני. אני רוצה להודות לכל צוותי החינוך בעיר ועובדי אגף החינוך שעושים עבודה מקצועית ומסורה יום יום ושעה-שעה".
לעדכונים - חדשות רחובות