תופעה? בפעם השלישית בשבוע האחרון שילד ננעל ברכב ברחבי העיר רחובות. הבוקר (שלישי) בשעה 9:59 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב הנוטר ברחובות.
עזרא כדורי, אסף ארצי וישראל פלרשטיין, כונני סניף רחובות, נענו לקריאה ויצאו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם פתחו את הרכב בזריזות וחילצו את התינוק בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.
1 צפייה בגלריה
חילוץ הילד בשלום הבוקר ברחובות
חילוץ הילד בשלום הבוקר ברחובות
חילוץ הילד בשלום הבוקר ברחובות
(צילום: דוברות ידידים)
"אני לומד בקרבת מקום לכתובת בה הרכב ננעל", סיפר כדורי. "קיבלתי את הקריאה ומיד רצתי למקום כשאליי מצטרפים אסף וישראל. מדובר על זוג צעיר שהתינוק הקטן שלהם ישב בסלקל ומשום מה הדלת נטרקה והרכב ננעל. תוך שניות פתחנו את הרכב וחילצנו את התינוק הקטן בשלום ובבטחה. ב"ה זו הפעם השלישית בשבוע האחרון שאני מחלץ ילד קטן שננעל ברכב. חשוב מאוד שהורים יבינו כמה חשוב לא להגיע למצב שכל דלתות הרכב סגורות כשיש ילד בפנים הרכב מחשש שהוא ינעל אוטומטית".
ישראל אלמסי, מנכ"ל ידידים, הוסיף: "אני פונה להורים היקרים, נעילה אוטומטית ברכב כאשר ילד קטן בתוכו זהו מצב לא נעים ואפילו מסוכן שלא מוכנים אליו אך ניתן למנוע אותו בקלות. כשיוצאים מהרכב יש להשאיר דלת פתוחה או חלון פתוח, או לחילופין להקפיד שמפתחות הרכב יישארו עליכם כך שגם אם הרכב יינעל תוכלו לפתוח אותו. בכל מקרה חלילה של נעילה צלצלו למוקד החירום של ידידים וכונן שנמצא בסמוך יגיע במהירות לפתוח את הרכב בצורה בטוחה ונקייה".