כתב תביעה נרחב בגין לשון הרע הוגש השבוע נגד רב מיישוב מוכר באיזור ואחרים, בטענה כי אלה הפיצו שמועות על גנן ילדים כי פגע מינית בילדה בת שלוש. בכתב התביעה שהוגש בבית המשפט השלום ברחובות על סך 609 אלף שקלים, דורש הגנן התנצלות פומבית ביישוב בו הם גרים בגין פרסומי לשון הרע נגדו. לטענתו בתביעה, החקירה שנפתחה נגדו בגין תלונה שהוגשה למשטרה, נסגרה מחוסר אשמה.
2 צפייה בגלריה
הילדה הותקפה במקום בו היא אמורה להרגיש הכי בטוח
הילדה הותקפה במקום בו היא אמורה להרגיש הכי בטוח
"התנהגות הילדה מעידה כי חוותה פגיעה מינית"
(צילום אילוסטרציה: שאטר סטוק)
על פי התביעה, הוגשה נגד הגנן תביעת שווא כי אנס ופגע מינית בבתם הקטנה בת השלוש של זוג מהיישוב. לאחר שהילדה נחקרה, הוחלט על סגירת התיק מחוסר אשמה, זאת אף מבלי לזמן את הגנן לחקירה. שלושה חודשים לאחר שהתיק נסגר, בעקבות דיווח של הרווחה על התנהגות הילדה, שמעידה כי חוותה פגיעה מינית, שוב הגיעו הזוג למשטרה וחזרו על אותן האשמות. הם אף הצטיידו בסרטון שבו צילמו את בתם הקטנה מתארת לכאורה כיצד הגנן פגע בה.

קראו גם:

הילדה נחקרה שוב, גם הגנן הפעם זומן לחקירה ולאחר עדויות נוספות הוחלט בשנית לסגור את התיק מחוסר אשמה. על פי כתב התביעה, בשתי הזדמנויות שונות בחודש פברואר האחרון הטיח הרב בגנן האשמות חמורות לעיני שכנים ומכרים וציין כי הגנן מתנהג בצורה מינית לא ראויה בגן.

טענות הגנן

הגנן מצידו טוען שמחומר החקירה עולה כי הגשת התלונה נעשתה בידיעה שהיא אינה נכונה וכי לא פגע בילדה וכי הפרסומים כמו גם התלונות נעשו כדי לפגוע בו. עוד הוא טוען בתביעה שככל הנראה הילדה אכן נפגעה מינית ואף טען שהתעורר חשד לאורך החקירה שמא הילדה נפגעה על ידי בן משפחה, אך המשפחה דחתה טענה זאת מכל וכל.

2 צפייה בגלריה
חרם
חרם
ההורים האשימו את הגנן
(המחשה: שאטרסטוק)

הגנן טוען שלא פגע בילדה, ושההורים מתנהלים בחוסר תום לב בשל העובדה שבתם גילתה התנהגות לא הולמת, בפרט בהתחשב בקהילה החרדית בה הם חיים. כעת הוא דורש פרסום התנצלות פומבי ביישוב ופיצויים עבור פרסום לשון הרע.