1 צפייה בגלריה
אשפה בכניסה ודפיקות בדלת | המחשה: Shutterstock
אשפה בכניסה ודפיקות בדלת | המחשה: Shutterstock
אשפה בכניסה ודפיקות בדלת | המחשה: Shutterstock
אחד ממעשי הקונדס המוכרים של ילדים הוא לדפוק בדלת של השכן ולברוח, או לצלצל לו באינטרקום בשעת לילה מאוחרת. אלא שתושב רחובות מצא את עצמו מוטרד מסדרת מעשים דומים, שלא בוצעו על ידי ילדים, אלא על ידי שכנתו שהחליטה להטריד את מנוחתו ולהוציא אותו משלוותו. בעקבות כל אלה הוא הגיש בקשה להוציא נגדה צו הרחקה.
האיש עבר להתגורר בעיר עם משפחתו לפני כשנה, וקיווה שימצא שקט ואיכות חיים, אך לצערו הוא מצא את עצמו תחת סדרת הטרדות והצקות משכנה שלא אהבה את נוכחותו.
לטענתו, בתחילה השכנה היתה עוברת לידו ומבקשת ממנו לשמור על השקט, וטענה כי ילדיו עושים רעש עד שעות מאוחרות, קופצים בפראות ומטרידים את מנוחתה. האיש מצדו אמר שילדיו קטנים ואינם מסוגלים לעשות רעש כה חזק שיטריד אותה.
זמן קצר לאחר מכן הוא הבחין כי מישהו החל להשאיר אשפה ושאריות של פסולת בכניסה לדירתו לעתים קרובות. במהלך החודשים האחרונים, המעשים הלכו ותכפו והפכו למטרד של ממש. לטענתו, באחד הלילות הוא שמע דפיקות חזקות על דלת הבית. כאשר ניגש לפתוח, לא היה אף אחד בכניסה ולכן חזר לישון.
דפיקות אלו חזרו פעם נוספת וגם בפעם זו לא היה אף אחד בכניסה. עניין זה חזר על עצמו עוד מספר פעמים, והמטריד אף עבר ללחוץ על כפתור האינטרקום.
בעל הבית, שהניח כי מדובר בשכנה, הציב מצלמה שקלטה אותה בעדשה ואישרה שאכן זו היא. בעקבות כך הגיש האיש בקשה לצו הרחקה ומניעת הטרדה נגדה, בדרישה להרחיק אותה ממנו וממשפחתו.