1 צפייה בגלריה
הכניסה החדשה לבית ספר 'דה שליט' | צילום: דוברות העירייה
הכניסה החדשה לבית ספר 'דה שליט' | צילום: דוברות העירייה
הכניסה החדשה לבית ספר 'דה שליט' | צילום: דוברות העירייה
פרויקט השיקום והשיפוץ של קרית החינוך 'דה שליט' מתקדם, והוא צפוי להסתיים ב-2020. הסנונית הראשונה במבנה המשודרג היא הכניסה החדשה שתיחנך ביום חמישי (7.11).
ותיקי העיר זוכרים היטב את התיכון שהיה בית הספר הראשון בעיר רחובות. אם יבקרו במקום כעת אולי יתקשו לזהותו: הכניסה שהייתה עשויה מקירות בטון נהרסה, וכניסה חדשה עומדת כעת במקום. יחד עמה חודש אולם הכנסים "מעלות" ובנין חטיבה א', הכולל מבנה חדש לשירותי תלמידים.
כמו כן, במקום עובדים במרץ על בניית מתחם חדש ומודרני של כ- 5500 מ"ר, באותו מיקום, המותאם לצורכי התלמידים. אשתקד נהרסו במקום מספר מבנים ישנים לטובת המתחם המשוכלל, שיכלול סביבות לימודיות חדשניות, מעבדות, כתות לימוד ואולם מופעים ל- 400 צופים.
גם הבניין המרכזי במקום, שנבנה על ידי אליעזר סלוצקין מאוסטרליה, צפוי לעבור תהליך של שימור.
הפרויקט, בהובלתו של מ"מ רה"ע, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, נמצא בתכנון כבר שנים והוא צפוי להסתיים בסוף שנת 2020 על פי התכנון.
טקס החנוכה של הכניסה החדשה לקריית החינוך 'דה שליט' ואולם 'המעלות' יתקיימו ביום חמישי, 7.11.19, בשעה 12:45, במעמד רה"ע רחמים מלול, נשיא מכון ויצמן – פרופ' דניאל זיפמן, מ"מ רה"ע מר זוהר בלום, מנהלים, מורים ותלמידים. הפרויקט הוא תולדה של שיתוף הפעולה בין עיריית רחובות, קריית החינוך דה שליט והתורמת, קרן שורץ – ריזמן.
ראש העירייה רחמים מלול: " לצד הקמת מוסדות חינוך חדשים ובניית מבנים חדשים ברחבי העיר, אנו מחדשים גם את מוסדות החינוך הוותיקים, ושמחים לחנוך את הכניסה המחודשת למקום".
על כך הוסיף אבי קיש, מנהל קרית החינוך 'דה שליט' ואמר: "המראה והתשתית החדשה הם חלק מכלי הלמידה שמאפשרים לנו לבצע את עבודתנו טוב יותר, ולתלמידים – להגיע בשמחה למקום. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, ולממלא מקומו זוהר בלום על תנופת ההתחדשות בקרית החינוך".