1 צפייה בגלריה
העבודות בעיצומן | צילום: דוברות עיריית רחובות
העבודות בעיצומן | צילום: דוברות עיריית רחובות
העבודות בעיצומן | צילום: דוברות עיריית רחובות
שדירות בני ברית מוכרת לתושבי העיר רחובות כפסאג' השקם המיתולוגי. מדי יום עוברים שם אלפי אנשים בדרכם לרחוב הרצל או בכיוון ההפוך, לרחוב אחד העם. עם הזמן חזות המקום התבלתה. במקום עומדת מזרקה ישנה שבשנים האחרונות מושבתת.
באגף חזות העיר יחד עם אגף גנים ועיצוב הסביבה ואגף התשתיות החליטו לחדש את השדרה. בשבועות האחרונים פורקה המזרקה הישנה, ונבחנו דרכים שונות לחדש את מראה השדרה ולרענן אותו.
לבסוף הוחלט כי במקום יוצבו לוחות מתכת שעליהם יודפסו תמונות נוף ואוירה שיעבירו את הנופך המיוחד של העיר רחובות. במקום תוצב גם פרגולה וכיסאות מתאימים אשר יאפשרו לעוברים במקום או למי שרוצים ליהנות מהצילומים במקום – לשבת.
היות והמקום מיועד לתושבים, אתם מוזמנים לקחת חלק בעיצובו ולשלוח כמה שיותר צילומים של מקומות בעיר רחובות שצילמתן בעצמכם. בתמונות יכולים להופיע נופים בעיר, שטחים פתוחים או פארקים, בתים מיוחדים , גינות – וכל תמונה אשר תייצג את יופיה של העיר .
עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר : "החלטנו לחדש את מראה השדרה, ולפרק את המזרקה, שהפכה למפגע סביבתי ואסתטי בליבה של העיר. באמצעות חידוש המקום, אנחנו מתכננים לייצר מרחב ציבורי עם מראה חדשני לטובת התושבים. אני מזמין את התושבות והתושבים לשתף אותנו בתמונות יפות של העיר בהקדם, כדי שנוכל להשלים את הפרויקט על הצד הטוב ביותר".
יש לשלוח תמונות שלהן יש לשולח/ת את זכויות היוצרים הבלעדיות, התמונות הנבחרות יוצבו במרחב הציבורי עם קרדיט לצלם/ת.
את התמונות יש לשלוח עד יום ראשון ה- 17.11 בשעה 13:00, לידי אפרת דסקלו: efrat_d@rehovot.muni.il עם פרטי הצלמ/ת.