בני זוג צעירים שעבר להתגורר לאחרונה בנס ציונה, מצאו עצמם תחת מתקפה ארסית מצד שכנתם, וכל זאת בגלל שביקשו להרחיק עשרות חתולים שאותם היא מאכילה בכניסה לבניין מגוריהם. כעת הם תובעים אותה בשל פגיעה בשמם הטוב.
1 צפייה בגלריה
המחשה: Shutterstock
המחשה: Shutterstock
המחשה: Shutterstock
לטענת בני הזוג, לפני מספר חודשים הם ניסו לצאת מהכניסה הראשית של הבניין בו הם מתגוררים, אך מספר גדול של חתולים, למעלה מ־40, עמדו בפתח והמתינו למנת האוכל היומית שלהם.
בשל חששה של האישה לצאת היא נרתעה וצרחה, ובן זוגה ניסה להרגיע אותה ואמר לה כי הוא מעוניין שהאכלת החתולים בפתח הבניין תיפסק.
לטענת בני הזוג, השכנה המתגוררת לידם ואחראית להאכלת החתולים, האזינה לשיחתם והחלה לקלל אותם. בין היתר כינתה את האישה 'זונה' ואת בן הזוג האשימה בסחר בסמים ובפדופיליה.
מאז, כך הם טוענים, ממשיכה האישה להפיץ שמועות בגנותם בקרב דיירי הבניין ופוגעת בשמם הטוב. לטענתם, במהלך החודשים האחרונים היא מספרת לכולם כיצד היא ראתה את הגבר מתעלל בחתולים ואף מנסה להרוג אחד מהם. בנוסף לכל אלה היא החלה להפיץ עלונים ובהם פרטים על עבריינים המתעללים בבעלי חיים, וזאת במטרה לרמוז כי השכן פוגע בבעלי חיים ויש לפעול נגדו. לאחרונה, הם טוענים, השכנה אף מפיצה שמועות על השכן כי הוא עבריין מין שפוגע בקטינים.
בשל כל אלה החליטו בני הזוג להשיב לעצמם את שמם הטוב ופנו לבית משפט השלום ברחובות, שם הגישו תביעה בגין הוצאת דיבה ולשון הרע בסך של 30 אלף שקל.