תושב רחובות נאשם שניסה להצית את את ביתם של דודיו, כל זאת משום שסירבו להסיעו. בנוסף, הוא תקף שוטרים שהגיעו למקום. מקרה האלימות החריג התרחש בתחילת הקיץ בשכונת כפר גבירול בעיר, והוביל להגשת כתב אישום נגד הצעיר.
באישום נטען כי הוא הגיע לבית דודתו בשעה 4:30 לפנות בוקר, דפק על הדלת בחוזקה, ולמשמע הדפיקות הדודה התעוררה ופתחה את הדלת.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
הצעיר ביקש מהדודה שתתקשר מיד לבן זוגה, כדי שזה ייקח אותו לתל אביב בדחיפות. הדודה סירבה ונתנה לאחיין שלה 100 שקלים כדי שיגיע עצמאית לתל אביב, אך הוא סירב, והחל לצעוק עליה: "אני אראה לך מה זה, את תיקחי אותי לתל אביב".
הצעיר יצא מהבית כשדודתו התקשרה למשטרה, ונעלם. אך שעה וחצי לאחר מכן הוא הופיע שוב, דפק על הדלת, קילל וצעק, והדודה סירבה לפתוח את הדלת.
בשלב זה, כשהדודה בתוך הדירה, היא החלה להריח ריח שרוף, וכשהלכה לכיוון הריח, במטבח, הבחינה בעשן בין התריסים ומצאה שם גם נייר בוער. בצדו השני של החלון עמד האחיין ואמר לה: "אני רציתי לשרוף לך גם את כל החדר מדרגות".
הדודה הזעיקה שוטרים שוב, וכשאלה הגיעו למקום הם עצרו את הצעיר לאחר שסירב לעזוב את המקום. בהמשך, כששהה בתא העצורים, חבט הנאשם את ראשו בקיר ואמר שהוא רוצה לדקור שוטרים. לאחר מכן ירק על אחד השוטרים בתחנה.
נגד הצעיר הוגש כתב אישום בגין איומים ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו.