עמי פיינשטיין לא מפסיק לייצר כותרות, והשבוע – כדי להחזיר את החקלאות לעיר רחובות הוא החל בשתילת צמח הקנאביס בעיר. פיינשטיין לא מגלה איפה הצמחים נשתלו, אבל מבקש ש"שומרי החוק" יחכו קצת עד שייכנס לכנסת, כפי שהוא מקווה עם רשימתו, בעוד כחודש ויעגן את הנושא בחוק.
"המטרה היא פשוטה, להחזיר את החקלאות לרחובות", אומר פיינשטיין. "רחובות נוסדה על בסיס חקלאי, ואני לא יכול יותר לגדל תפוזים אז אני פונה לענף חקלאי חדש ופותח חממות של קנאביס בתקווה שאצליח להיכנס לכנסת והחוק יעבור".
פיינשטיין, יו"ר סיעת 'אדום לבן' המתמודדות לכנסת, מעוניין להחיל את הלגליזציה של הקנאביס במדינה כדי ש"חקלאים בערבה ובבקעה שהחממות שלהם יבשות היום יגדלו קנאביס", כדבריו.
למי שאינו זוכר, פיינשטיין החל במאבק מול עיריית רחובות לפני מספר חודשים בנושא צבע אבני השפה בפארק הורוביץ בעיר. על פי התב"ע, כך הוא טוען, היה על צבע אבני השפה להיות אדום לבן, והעירייה אפשרה חניה חיינם, דבר שגזל לדבריו את פרנסתו, שכן הוא הבעלים של חניון צמוד למכללת פרס בפארק הורוביץ.
מאבקו של פיינשטיין בעירייה עלה מדרגה בחודשים האחרונים, הוא הספיק לצבוע אבני שפה ברחבי העיר, להיות מורחק מהעיר, לתבוע את העירייה ואת בעלי התפקידים בה, לטוס עם מסוק מעל בניין העירייה ולהגיש את רשימתו לכנסת.