המרחב לגוף ולנפש של החברה העירונית רחובות מציע פעילות חדשה במטרה לסייע לפנויים ופנויות בעיר והסביבה למצוא אהבה וזוגיות טובה.הפעילות, Twogether, מיועדת לנשים וגברים שעד היום לא הצליחו ליצור לעצמם זוגיות.
התוכנית כוללת חמישה מפגשים, בהם לומדים המשתתפים לחזור לבסיס מערכות היחסים, מטפלים בכל אותם נושאים שמנעו מהמשתתפים עד היום לייצר זוגיות ומסייעים להם לשנות גישה.
1 צפייה בגלריה
הלית חממי. צילום: אורן קאן, דוברות עיריית רחובות
הלית חממי. צילום: אורן קאן, דוברות עיריית רחובות
הלית חממי. צילום: אורן קאן, דוברות עיריית רחובות
התוכנית היא בהנחיית הלית חממי, מנחת קבוצות ומלווה מאות נשים וגברים בתהליכי שינוי והתפתחות אישית ובליווי וייעוץ מקצועי של קרן גילת (MBA), מאמנת אישית בכירה ומומחית ליצירת זוגיות. התוכנית כוללת 30 שעות אקדמיות אך בנוסף להן, ייהנו המשתתפים מליווי אישי בקבוצה סגורה בפייסבוק וווטסאפ ומהרשמה חינם לאתר הכרויות לבוגרי התוכנית.
התכנית נוגעת בכל אותם נושאים שיובילו להצלחה ביצירת זוגיות כמו: למה אני לא בזוגיות? מהי זוגיות טובה עבורי? איך אני מייצר אותה? אחריות אישית, במי זה תלוי אם תהיה או לא תהיה לי זוגיות? הערכה וערך עצמי, ועוד.
לאורך כל הדרך יינתנו כלים מעשיים להתנהלות בעולם הפנויים ופנויות כמו: מבררנות לפתיחות, ניהול העולם הרגשי בעולם הווירטואלי, הסוד לדייט מוצלח, מדריך עשה ואל תעשה בעולם הווירטואלי.
לדברי הלית חממי, מנחת התוכנית: "כשהתחלתי לעבוד על TWOgether נגד עיניי ראיתי מהפכה. יכולתי ממש לחוש בגוף שלי את הצורך לעשות שינוי ולעזור לכל מי שמאוד רוצה למצוא אהבה. הניסיון האישי שלי למד אותי שאם אני הצלחתי כל אחד יכול. אני רוצה להגיע ליותר אנשים, אני רוצה לעשות את השינוי הזה שאני מדברת עליו. לראות פנויים שמחפשים אהבה מוצאים אותה וחוזרים לחיות בזוגיות טובה, חוזרים לנהל מערכות יחסים לא רק וירטואליות אלא זוגיות כנה, אמיתית בעולם האמיתי".
איציק עובדיה, מנכ״ל החברה העירונית: "אנחנו גאים לחדש ולהציע לתושבים תוכנית ליצירת זוגיות. במסגרת שפע האפשרויות של ידע ותרבות בעיר, אנחנו שמחים להוסיף לכך גם את הקורס לזוגיות, ומקווים שעד טו' באב הבא יתווספו עוד הרבה זוגות חדשים לעיר".
התוכנית כוללת 5 מפגשים שיתקיימו בימי חמישי בשעות 21:30-18:30 (החל מה- 21.11.19) עלות: 830 שקל. לפרטים נוספים ולהרשמה: טלפון: 08-9390390.