כתב אישום חריג הוגש השבוע בבית המשפט השלום ברחובות כנגד תושב גדרה הלוקה בנכות, על שאיים על שוטרים ותקף אותם בעקבות אירוע במהלכו הושמעה מוזיקה חזקה בביתו.
על פי כתב האישום, ביום שלישי שעבר הוזמנה השוטרים לדירה במרכז גדרה על ידי שכנים שטענו שרעש רב של מוזיקה וקריוקי בוקע מן הבית.
כאשר השוטרים הגיעו למקום ודפקו בדלת, יצא אליהם הבעלים, אדם בשנות הארבעים לחייו, המתנייד באמצעות כיסא גלגלים. הוא סירב לאפשר לשוטרים להיכנס לדירה, שבה היו מספר ילדים, בעוד הרעש ממשיך מציוד הגברה שהיה במקום.
השוטרים הסבירו לבעל הדירה כי עליו לפתוח את הדלת ושציוד ההגברה מוחרם, הם אף מסרו לו הפנייה ובה דרישה להגיע לתחנת המשטרה בגין האירוע. בתגובה לכך סירב בעל הבית לפתוח את הדירה, קילל את השוטרים ואמר להם: "אני אזיין אתכם, אני אשבור לכם את הפנים, מי אתם בכלל?", תוך שהוא חוסם את דלת הכניסה לבית.
שוטר שהיה במקום הזיז את כיסא הגלגלים ואת בעל הבית שישב עליו מהדלת, ובתגובה לכך בעל הבית הניף לעבר השוטר את אגרופו והדף אותו.
בשל סירובו לפתוח את הדירה הגיעו למקום צוות של מכבי אש כדי לפרוץ את הדלת, בעל הבית דחף את אחד השוטרים, קילל אותם והכה שוטר באגרוף בפניו. בשלב זה ניסו השוטרים להעבירו לניידת המשטרה אך בעל הדירה נעל את גלגלי כיסא הגלגלים ולא אפשר להניע אותו. השוטרים אחזו בכיסא הגלגלים והובילו את האיש לניידת תוך שהוא חובט באחד מהם בידו, אוחז בחולצותיהם ויורק עליהם.
בסופו של דבר השוטרים הצליחו להביא את האיש לניידת, הוא נעצר וכאמור השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, ושימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר.