תושבת ראשון לציון, שחתונת בנה בוטלה ברגע האחרון על ידי הכלה, תובעת אותה ואת משפחתה. לטענתה, בימים שקדמו לחתונה היא רכשה עבורה מתנות רבות שמוחזקות עדיין אצל משפחת הכלה והיא דורשת אותן בחזרה.
1 צפייה בגלריה
צילום: ShutterStock
צילום: ShutterStock
צילום: ShutterStock
לפני כשנה בישר תושב העיר למשפחתו כי הבחורה עימה הוא יוצא היא בחירת ליבו והוא הציע לה נישואין. השמחה בבית המשפחה הייתה גדולה ושתי המשפחות החלו להיערך ליום הגדול.
עוד לפני כן, בחגיגות האירוסין, רכשה אמו של החתן מתנות רבות ומוצרי חשמל שיועדו עבור הבית שהזוג הצעיר יקים. מעבר לכך, האם רכשה גם מתנות מיוחדות עבור הכלה בלבד כדי לשמח אותה ולתת לה הרגשה טובה לקראת החתונה. לטענת האם, כל המתנות הללו נלקחו על ידי הכלה ומשפחתה ושם היו אמורים להתאכסן עד למועד החתונה וכניסת בני הזוג לביתם החדש.
מועד החתונה הלך והתקרב ובינתיים סגרו שתי המשפחות את הפרטים האחרונים כמו אולם אירועים, צלם ועוד. לטענת האם, לפני כחודשיים היא קיבלה טלפון מבעל האולם שעדכן אותה כי משפחתה של הכלה התקשרה אליו וביקשה לבטל את האולם. מבירור עם המשפחה ולהפתעת החתן, הוחלט לנתק את הקשר באופן חד צדדי.
בשלב זה, כשהיה ברור שהחתונה בוטלה, יצרה אמו של החתן קשר עם משפחת הכלה ודרשה מהם להשיב לה את כל המתנות שהיא רכשה עבורם. אמה של הכלה הסכינה לכך אך דרשה ממנה לחתום על מסמכים שלא יהיו לה ולבנה כל טענות כלפיהם.
האם הזועמת סירבה לעשות כן והמתנות נותרו בבית המשפחה של הכלה לשעבר. לדבריה, בעקבות הזמן שעבר, לא ניתן היה להחזיר את המתנות לחנות ולקבל את הכסף בחזרה ולכן נגרם לה הפסד כספי. בשבוע שעבר הגישה האם תביעה כנגד משפחת הכלה בדרישה לפיצויים על הנזק שנגרם לה בסך עשרת אלפים שקלים.