אחרי שהיה בכותרות כשהגיש רשימתו לכנסת וחילק מריחואנה במשכן, עמי פיינשטיין ממשיך לייצר כותרות גם בגזרה המקומית – ביום שבת פתח את שער רחוב מרגולין שסגור בשבת והכריז – בשבת הבאה הוא פותח את הרחוב בו ראש העיר גר.
רחוב מרגולין בקריית ההגנה ברחובות הוא בין הרחובות הבודדים בעיר שסגורים בשבת, באמצעות שער ברזל. ביום שבת האחרון הגיע למקום עמי פיינשטיין והכריז כי מעתה השער יהיה פתוח.
1 צפייה בגלריה
צילום: אפי רוזנברג
צילום: אפי רוזנברג
צילום: אפי רוזנברג
"פתיחת המחסומים במספר רחובות בעיר רחובות אינה קשורה כלל ועיקר לריצה שלי לכנסת", אמר פיינשטיין לאחר פתיחת המחסומים. "מאחר וזו הפרה בוטה של הסטטוס קוו והדבר אינו חוקי, החלטתי כתושב העיר וכאזרח שומר חוק לפתוח לרווחה את הרחובות לטובת ולתועלת הציבור.
"הפעם רק התרתי את החבלים שסגרו את השערים, אם אראה בשבוע הבא שהשערים שוב נעולים אני מבטיח שאחתוך אותם עם דיסק ואסלק אותם לאלתר", אמר. לאחר מכן הוסיף שבליל שבת הבא הוא מתכוון להגיע גם לרחוב מנשה קפרא, היכן שמתגורר ראש העיר, ויפתח את השער גם בו. "גם לי יש רגשות ואני רוצה לנסוע על הכסף שהשקעתי ברחוב מנשה קפרא, גם בשבת", אמר.
למי שאינו זוכר, עמי פיינשטיין עלה לכותרות בחודשים האחרונים כשהחל מאבק מול עיריית רחובות בנושא צבע שפת המדרכות בפארק הורוביץ', אותו הוא מכנה 'פארק פיינשטיין'.
פיינשטיין מחזיק בשטחים רבים באזור הפארק ובחניון צמוד למכללת פרס, לטענתו, כשנסע לכמה שנים לאוסטרליה, המדרכות שהיו אמורות להיות צבועות אדום לבן על פי התב"ע היו צבועות באפור, ובכך נמנעה ממנו פרנסה שכן סטודנטים לא נכנסו לחניון שבבעלותו. לאחר שפנה כמה פעמים לעירייה ולא נענה בנושא, החליט לקחת את הנושא לידיו וצבע את המדרכות באדום לבן, העירייה צבעה חזרה לכחול לבן וכך החלו מאבק שאף הגיע לערכאות שכיום מתנהלות בבתי המשפט השלום ראשון לציון ורחובות.
במסגרת המאבק בין הצדדים פיינשטיין הורחק מהעיר רחובות לשבועיים וכמחאה טס עם מסוק מעל בניין העירייה. לאחרונה החליט לרוץ לכנסת ואסף לדבריו את כל המדוכאים כדי להילחם במערכת.