1 צפייה בגלריה
המכונית שניזוקה | צילום: דוברות איחוד הצלה
המכונית שניזוקה | צילום: דוברות איחוד הצלה
המכונית שניזוקה | צילום: דוברות איחוד הצלה
לפני כשבועיים, לאחר מותו של הנער סלמון טקה מירי שוטר, בערה המדינה. בני העדה האתיופית יצאו להפגנות וחסימות כבישים, כשבאחד המקרים בצומת אושיות דווח על תקרית אלימה במיוחד שבה הותקפו אישה הרה ובעלה ע"י המפגינים.
אתמול (שלישי) הוגש כתב האישום נגד אחד התוקפים, והוא מגולל את רגעי האימה של אותו לילה.
מכתב האישום שהוגש נגד אחד החשודים, תושב רחובות, עולה כי בלילה של ה-2 ביולי, סמוך לשעה 21:00, נסעו גבר ואישה בהריון מתקדם, תושבי העיר, במכוניתם בצומת אושיות. בשל העובדה שהצומת היה חסום, פתח הגבר את חלון הרכב, וביקש ממשתתפי המחאה שייתנו לו לעבור.
בתגובה התקרב אחד המפגינים לחלון הרכב במהירות, וניפץ את השמשה הקדמית באמצעות קסדה, תוך שהמפגינים מכניסים לרכב את ידיהם ותוקפים את השניים. בתגובה, לחץ הגבר על דוושת הגז ונמלט מהמקום, הוא נסע עד 'קאנטרי אזורים', אז עצר את הרכב, ויצא ממנו כדי לפנות לאשתו שלא חשה בטוב.
בשלב זה, לפי כתב האישום, רצו אל עבר הגבר מספר מפגינים כשבידם אבנים, שוקר חשמלי, מקלות וקסדות. אחד מהם החל להכות את הגבר בגופו, הוא הכה אותו חזרה במכת אגרוף על מנת להרחיקו, ואז נטען שאחד המפגינים הצמיד אליו שוקר חשמלי והפעיל אותו.
בתגובה למכת החשמל החל האיש לברוח תוך שהוא מטפס על מדרגות הכניסה ל'קאנטרי אזורים', תוך כדי מנוסה בעט בו הנאשם בחוזקה במותנו והגבר, מעוצמת המכה, התרומם באוויר, ונהדף בעוצמה לעבר מעקה המדרגות ונפל.
בעוד הגבר שוכב על הקרקע התקרב אליו אדם נוסף, שזהותו אינה ידועה בשלב זה, והניף סלע בידו. למזלו של הגבר המוכה, בשלב זה יצא מאבטח 'קאנטרי אזורים', הרחיק את המפגינים והכניס את הגבר לתוך הקאנטרי.
כתוצאה מהתקיפה נגרמו לגבר שפשופים עמוקים בשוק, במרפק ובמותן, וכן שטף דם תת עורי באזור הצלעות, לאחר האירוע טופלו השניים ע"י מתנדבים ארגון 'איחוד הצלה' ופונו לבית החולים קפלן בעיר במצב קל.
כאמור, אתמול הוגש כתב אישום כנגד אחד המעורבים בתקיפה, והוא מואשם בתקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר.