תושב גדרה נאשם בביצוע מעשה מגונה בקטינה בשעה ששהה עימה בגן משחקים ציבורי בעיר. במהלך חקירתו שינה הנאשם את גרסתו מספר פעמים ואף טען שהוא בסך הכל רצה "להראות אהבה" אך לא ידע לשים את הגבולות.
המקרה אירע לפני כחודש בסביבות השעה 11:00 בבוקר, כשבגן המשחקים הציבורי שיחקה ילדה בת שבע, תושבת העיר. לפתע הגיע הנאשם, גבר בתחילת שנות ה־50 לחייו, והחל לשוחח עימה.
בשלב זה הלך הנאשם לקיוסק סמוך וביקש מהילדה להישאר במקום כי הוא רוצה להביא לה משהו. כאשר חזר לגן הוא התיישב על הדשא וקרא לילדה להצטרף אליו. בשלב זה, כששניהם ישבו יחדיו על הדשא, הוא נתן לה חטיף ומשקה אותם רכש עבורה.
הילדה, שחשה שלא בנוח בסיטואציה, קמה ממקומה והסבירה שהיא הולכת לביתה, אך הנאשם עיכב אותה ואמר לה שהוא רוצה ללכת ולהביא לה דברים נוספים. בשלב זה, כך עולה מכתב האישום, הוא חיבק אותה חזק כך שמנע ממנה לזוז, אמר לה שהיא אינה יכולה ללכת ולאחר מכן הוסיף לספר כמה היא יפה ונישק אותה בפניה.
מעשיו של הנאשם נמשכו עוד דקות ספורות, עד שבמקום עברה אישה שהבחינה במעשה ומיהרה לקחת משם את הילדה.
חוקרת הילדים במשטרה שחקרה את הילדה התרשמה כי הדברים שהיא סיפרה היו אמינים, ואף אסרה להמשיך לגבות ממנה עדות במהלך המשפט. אמה של הילדה סיפרה שבתה חזרה הביתה ושוחחה עימה על כל מה שהתרחש כשהיא בוכה ומבוהלת.
הנאשם נעצר מיד לאחר מעשה ובתחילה הכחיש את המיוחס לו. לאחר מכן סיפר כי בכלל היה "מסטול", ובהמשך הודה כי אכן עשה את המעשים, אך זאת בשל רצונו להראות אהבה ללא יכולת לשים גבול.
האיש, בעל עבר פלילי עשיר, נמצא בשלב זה במעצר, וכתב אישום הוגש נגדו בגין מעשה מגונה בקטינה.