1 צפייה בגלריה
איקאה ראשון לציון |צילום: google earth
איקאה ראשון לציון |צילום: google earth
איקאה ראשון לציון |צילום: google earth
אישה בשנות השבעים לחייה הגישה לאחרונה תביעה כנגד איקאה בראשון לציון. לטענתה, בשל רשלנות של המקום היא החליקה על עיפרון ששכב בתחילתו של גרם מדרגות ובעקבות כך איבדה את שיווי משקלה, נפלה במדרגות ונפצעה.
המקרה אירע בסוף שנת 2015, בעת ביקורה של האישה בסניף של רשת הריהוט השוודית בעיר. לטענת האישה, היא הסתובבה בסניף יחד עם נכדותיה בחיפוש אחר ארון, ולאחר ששוטטו מעט החליטו היא ונכדותיה לרדת לקומת המסעדות שנמצאת בסניף, שם המתינה להן קרובת משפחה נוספת.
לדברי האישה, היא החזיקה במעקה שבתחילת גרם המדרגות ומבלי לשים לב דרכה על עיפרון קטן שהיה מונח שם ואיבדה את שיווי משקלה. כתוצאה מכך היא התגלגלה במורד המדרגות, תוך שהיא מתהפכת לחילופין על בטנה ועל גבה. כעבור מספר גלגולים כאלה נחתה בעוצמה על הרצפה.
לטענת האישה, בעקבות הנפילה היא נחבלה בראשה ובגופה וסבלה מכאבים חזקים שגרמו לה לסבל רב. אמבולנס שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים, שם היא קיבלה טיפול ראשוני ושוחררה לביתה. מאז, כך היא טוענת, היא סובלת מכאבים בצידו הימני של גופה, נאלצת להמשיך לקבל טיפולים רפואיים ואף נזקקת לסיוע של עוזרת בית, שכן היא אינה יכולה להמשיך לעבוד באופן סדיר בטיפול במשק הבית.
בעקבות זאת הגישה האישה תביעה לבית משפט השלום בראשון לציון בסכום של שלושים ושלושה אלף שקלים.
מרשת איקאה טרם התקבלה תגובה.