1 צפייה בגלריה
משאית ברחוב אחד העם. הפך למטרד | צילום: שירות מיינט
משאית ברחוב אחד העם. הפך למטרד | צילום: שירות מיינט
משאית ברחוב אחד העם. הפך למטרד | צילום: שירות מיינט
רחוב אחד העם הוא אחד הרחובות העמוסים ברחובות בשל קרבתו לרחוב הרצל הראשי ובשל העסקים והחנויות הרבים הפועלים בו.
כשנפתח ברחוב סופרמרקט 'יוחננוף' לפני מספר שנים הביעו תושבי הרחוב את דאגתם מפני פתיחת עסק שיצריך כניסה של משאיות ספקים לרחוב העמוס, הובטח להם שמשאיות לא יכנסו אחרי השעה 7:00 אך בפועל הדבר אינו מיושם, לאחרונה טוענים התושבים, מגיעות משאיות הספקים גם בשעות הבוקר המאוחרות ויוצרות פקקי תנועה ועומס גדול עוד יותר ברחוב.
"היה לנו חשש לפני שהם הגיעו, הבענו את החשש וגם צדקנו", אומר תושב הרחוב שהרתיע גם טרם כניסת הסופרמרקט לרחוב. "הם הבטיחו שלא יגיעו אחרי השעה 7:00 בבוקר אבל הנה איזה פקק יש בשעה 10:00, ארבע או חמש משאיות של ספקים ליוחננוף עומדות אחת אחרי השנייה ברחוב וחוסמות הכול, אחת נכנסת ועוד אחת מחכה, בינתיים כל הרחוב פקק. אמרו עד שעה 7:00, שקרנים".
כבר מספר שנים שנעשה ניסיון להקל על התושבים, כאמור באחד הרחובות העמוסים בעיר. לפני שנה עבר הרחוב שיפוץ ושדרוג מסיבי, המדרכות תוקנו, הניקוז הוחלף, הוספו ספסלים ומקומות חניה, התאורה הוחלפה והרחוב שהיה מוזנח במשך שנים הפך לחלק בלתי נפרד מהרחובות המשופצים יעקב ובנימין.
אך כאמור, בעיית החניה לא נפתרה וכך גם בעיית הפקקים, במיוחד כעת כשספקי הסופרמרקט מגיעים בשעות שהרחוב כבר עמוס. "שיבואו לראות מה קורה פה, כל הרחוב פקק שלו, רק בשבילו", אומר התושב בכעס.
מרשת יוחננוף נמסר בתגובה: "יוחננוף פועלת ברחבי העיר עם גישה נוחה ומחירי דיסקאונט לרווחת תושבי העיר רחובות מזה שנים רבות. אנו מבינים את מצוקת התושבים ועושים מאמצים רבים בכדי למזער פגיעה באיכות החיים בסמוך לסניף. תהליך קבלת הסחורה מתייעל, עם לוח זמנים קבוע מראש, עליו אנו מקפידים כחלק מחשיבות קהילת העיר רחובות עבורנו".